لیست قیمت زیورآلات زنانه مارک دار اصل

به گزارش مجله نماشو، از گذشته تا به امروز، استفاده از انواع زیورآلات در بین کلیه اقشار مختلف مخصوصا بانوان رواج چشمگیری داشته است.

لیست قیمت زیورآلات زنانه مارک دار اصل

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام پل کالا، در بسیاری از موارد شاهد فروش زیورآلات فیک و تقلبی که معمولا با قیمتی پایین عرضه می گردد در بازار هستیم. سودجویان برای کسب سود و منفعت، اقدام به فروش محصولات تقلبی و فیک با کیفیت بسیار پایین می کنند که در مواردی برای سلامتی بسیار خطرناک است. لذا در هنگام خرید این محصولات توجه به اصالت برند و اورجینال بودن آن امری ضروری است.

Www.polekala.com

عوامل تاثیرگذار بر قیمت زیورآلات مارک دار اصلی

. قیمت زیورآلات اصل و برند به عوامل مختلفی همچون برند محصول، کشور سازنده، جنس بکاررفته و ... بستگی دارد.

1- تاثیر برند قیمت: برای مثال زیورآلات زنانه برند تی اف است دارای قیمت بالاتری نسبت به برند استورم می باشد.

2- تاثیر کشور سازنده برقیمت: معمولا زیورآلات مردانه سوئیسی دارای قیمتی بیشتر از زیورآلات کشورهای دیگر می باشد.

3- تاثیر جنس بکار رفته بر قیمت: زیورآلات ساخته شده از استیل ضد خش و ضد حساسیت دارای قیمت بالاتری ازاستیل های معمولی است. برای مثال قیمت گوشواره زنانه برند تایم فورس مدلTS5145PS بعلت استفاده از استیل ضدخش گران تر ازگوشواره تایم فورس مدل S 5145PR است.

برای مشاهده لیست قیمت زیورآلات زنانه اینجا کلیک کنید

. اصولا زیورآلات برند به دلیل استفاده ازمواد مرغوب و باکیفیت دارای قیمت بالاتری از زیورآلات فیک و تقلبی است، محصولات فیک و تقلبی صرف نظر از مقاومت و کیفیت پایین در مواردی می تواند تاثیرات بسیار خطرناکی بر سلامت انسان بر جای بگذارد، با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه با روش های تشخیص زیورآلات اصل از تقلبی آشنا می شویم.

1. کد رفرنس: زیورآلات برند و اصل دارای کد رفرنس اختصاصی می باشند، این کد به منظور استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی در سیستم کنندگی های رسمی ثبت شده است.

2. شناسنامه: زیورآلات اورجینال دارای شناسنامه بین المللی می باشند، اطلاعات مربوط به کنندگی های رسمی، موارد شامل گارانتی، جنس بکار رفته و ... در شناسنامه مشخص شده است.

3. کنندگی های رسمی: زیورآلات برند و اورجینال دارای کنندگی های رسمی در سرتاسر دنیا می باشند، وظایف کنندگی های رسمی نظارت بر قیمت زیورآلات و خدمات پس از فروش می باشد.

4. گارانتی بین المللی: معمولا بیشتر برندهای اورجینال زیورآلات دارای گارانتی بین المللی از شرکت سازنده محصول می باشند که به مشتری ارائه می گردد.

نتیجه گیری

در انتها یکی از مشکلاتی که خریداران زیورآلات زنانه همواره با آن روبرو هستند، یافتن فروشگاه معتبر برای خرید زیورآلات اصل است، تا با خیال راحت محصول برند و اورجینال خود را خریداری کنند.

برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین زیورآلات برند را خریداری کنید و از خرید خود آسوده خاطر باشید، گروه تجاری پل کالا را به شما معرفی می کنیم، که دارای برندهای اصلی زیورآلات زنانه (گردنبند، دستبند، انگشتر،گوشواره، دکمه سردست و...) با گارانتی دنیای و بین المللی می باشد.

انتهای پرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3319

به "لیست قیمت زیورآلات زنانه مارک دار اصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست قیمت زیورآلات زنانه مارک دار اصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید