لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس بدون رونالدو تسلیم بارسلونا شد، موراتا هت تریک کرد!، جشنواره گل منچستریونایتد در شب شکست زنیت

به گزارش مجله نماشو، تیم فوتبال بارسلونا در شرایطی مقابل یوونتوس پیروز شد که مهاجم بانوی پیر، سه بار دروازه شاگردان کومان را باز کرد، اما هر سه گل او در موقعیت آفساید به ثمر رسیدند.

لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس بدون رونالدو تسلیم بارسلونا شد، موراتا هت تریک کرد!، جشنواره گل منچستریونایتد در شب شکست زنیت

با ما سفر کنید و با تور تابستان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با شش ملاقات به انتها رسید که در مهمترین بازی، بارسلونا در گروه G مسابقات و در خانه یوونتوس با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

عثمان دمبله در دقیقه 14 و لیونل مسی در دقیقه 1+90 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند تا بارسلونا با شش امتیاز به صندلی خود در صدر جدول گروه G استحکام ببخشد. این اولین بازی شاگردان رونالد کومان پس از شکست روز شنبه در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

یوونتوس هم که بدون رونالدو در این مسابقه بازی می کرد، با سه امتیاز در رتبه دوم گروه G باقی ماند. همچنین آلوارو موراتا در این مسابقه، سه بار دروازه بارسلونا را در موقعیت آفساید گشود که هر سه گل مردود اعلام شد. مریح دمیرال هم در دقیقه 85 بازی از زمین اخراج شد تا یوونتوس، این ملاقات را با 10 بازیکن به انتها برساند. در دیگر بازی این گروه هم مصاف فرانس واروژ مجارستان و دیناموکیف به تساوی 2 - 2 انجامید.

براساس این گزارش، در گروه E رقابت ها سویا با تک گل لوک دی یونگ در دقیقه 55 از سد رِن گذشت تا با چهار امتیاز، پایین تر از چلسی در رده دوم گروه قرار گیرد.

چهارشنبه شب همچنین در گروه F تیم بوروسیا دورتموند با نتیجه 2 بر صفر مقابل زنیت سن پترزبورگ به رجحان رسید. جیدون سانچو در دقیقه 78 و ارلینگ هالند در دقیقه 4+90 گلزنی کردند، اما دورتموند در صندلی سوم جدول گروه ایستاد. زنیت هم که در این مسابقه از سردار آزمون استفاده نکرد، در انتهای جدول گروه F جای دارد. ملاقات بروژ بلژیک و لاتزیو با تساوی یک - یک به انتها رسید تا دو تیم به ترتیب در رتبه های دوم و اول گروه قرار بگیرند.

در گروه H مسابقات هم منچستریونایتد با پنج گل، لایپزیگ آلمان را در هم کوبید. میسون گرین وود در دقیقه 21، مارکوس رشفورد در دقایق 74، 78 و 2+90 و آنتونی مارسیال در دقیقه 87 (از روی نقطه پنالتی)، گل های شاگردان سولسشایر را به ثمر رساندند تا شیاطین سرخ با شش امتیاز، به صدر جدول گروه صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1356

به "لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس بدون رونالدو تسلیم بارسلونا شد، موراتا هت تریک کرد!، جشنواره گل منچستریونایتد در شب شکست زنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس بدون رونالدو تسلیم بارسلونا شد، موراتا هت تریک کرد!، جشنواره گل منچستریونایتد در شب شکست زنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید