روسیه کیت تست تشخیص کرونای انگلیسی ساخت

به گزارش مجله نماشو، سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه موسوم به روس پاترب نادزور (دست اندر کار امور مبارزه با بیماریهای واگیر) از ساخت و ثبت کیت تست تشخیص ویروس کووید 19 انگلیسی اطلاع داد که نخستین کیت تشخیص این نوع بیماری در دنیا است.

روسیه کیت تست تشخیص کرونای انگلیسی ساخت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه روس پاترب نادزور روز دوشنبه در بیانیه ای نوشت: انستیتو مرکزی اپیدمیولوژی روس پاترب نادزور کیت تست تشخیص ویروس کووید-19 جهش یافته به اصطلاح کرونای انگلیسی ساخته است.

در بیانیه آمده است: سیستم تست جدید به سرعت وجود نوع جهش یافته ویروس کووید-19 را تشخیص می دهد.

تست جدید مراحل آزمایش بر روی انسان را سپری نموده و برای استفاده در روسیه ثبت شده و از درجه بالای دقت برای تشخیص ویروس کووید-19 انگلیسی برخوردار است .

نوع جدید ویروس کرونا که برای اولین بار در آذر ماه در انگلیس مشاهده شد، اکنون در بسیاری از کشورها گسترش یافته، این ویروس به احتمال زیاد توسط مسافرانی که ناآگاهانه این مهاجمان میکروسکوپی را با خود حمل می کردند، منتقل شده است.

این گونه نوع جدید که B.1.1.7 نام دارد به احتمال زیاد در منطقه جنوب شرقی انگلیس سرچشمه گرفته است؛ طبق گزارش جدیدی از کالج ایمپریال لندن، قرنطینه ماه نوامبر (آذر ماه) در انگلیس، در پیشگیری از گسترش این ویروس که بیشتر در جوانان زیر 20 سال شایع است، کار چندانی نکرد.

سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد که نوع جدید این ویروس مسوول بیش از نیمی از عفونت های جدید در انگلیس است، نوع جدید ویروس کرونا اکنون در دهها کشور از جمله آمریکا وجود دارد که در کلرادو، کالیفرنیا و فلوریدا افراد را آلوده نموده است.

در اروپا، این ویروس در بلژیک، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، اسپانیا، سوئد و سوئیس مشاهده شده، این ویروس در آسیا، استرالیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی نیز شناسایی شده است.

این نسخه جدید ویروس کرونا از قبل جهش یافته و 17 جهش در آن مشاهده شده و در ایران نیز ابتلای شماری به کرونای انگلیسی گزارش شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1557

به "روسیه کیت تست تشخیص کرونای انگلیسی ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه کیت تست تشخیص کرونای انگلیسی ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید