محصولات فراخوان شده تقریباً در همه استان ها فروش رفته است

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از نارسیتی، باز هم فراخوان غذایی گسترده دیگری در کانادا اعلام شده که این بار مربوط به چندین برند دانه کنجد است. آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا چهار فراخوان جمع آوری محصولات دانه کنجد از شش برند مختلف را بین 16 تا 19 نوامبر به علت آلودگی احتمالی به سالمونلا صادر نموده است.

محصولات فراخوان شده تقریباً در همه استان ها فروش رفته است

دانه های کنجد ارگانیک پوست کنده در فراخوان گنجانده شده است. این محصول در انتاریو، کبک، ساسکاچوان، نوا اسکوشیا و بریتیش کلمبیا فروش رفته است.

دانه های کنجد ارگانیک از نیز فراخوان شده اند. آنها در انتاریو و ساسکاچوان فروخته شده اند.

دانه های کنجد سفید ارگانیک با نام تجاری به علت آلودگی احتمالی به سالمونلا از قفسه های فروشگاه ها برداشته شده اند. این محصول در آلبرتا و بعلاوه به صورت آنلاین فروش رفته است.

دانه های کامل کنجد ارگانیک برند نیز فراخوان شده است. این محصول در بریتیش کلمبیا، آلبرتا، انتاریو، کبک، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و نیوفاندلند فروش رفته است.

آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا به مردم توصیه می نماید که در صورت داشتن این محصولات در خانه آنها را بیرون بریزند و مصرف نکنند.

غذای آلوده به سالمونلا ممکن است ظاهر یا بوی بدی نداشته باشد، اما همچنان می تواند شما را بیمار کند. بچه ها، افراد باردار، افراد مسن و افراد با سیستم ایمنی ضعیف ممکن است به عفونت های جدی و حتی مرگبار مبتلا شوند.

در ماه اکتبر، فراخوان14 برند پیاز نیز در کانادا به علت آلودگی احتمالی سالمونلا صادر شده بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1976

به "محصولات فراخوان شده تقریباً در همه استان ها فروش رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات فراخوان شده تقریباً در همه استان ها فروش رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید