محمد قاسمی نژاد: کوشش می کنم بهترین پاسور لیگ شوم، حیف است شیرازه پدیده از هم بپاشد

به گزارش مجله نماشو، محمد قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: ما در نیم فصل اول لیگ برتر با وجود مسائل زیادمان نتایج فوق العاده ای گرفتیم و حیف است پدیده به خاطر مسائل مالی به هم بریزد.

محمد قاسمی نژاد: کوشش می کنم بهترین پاسور لیگ شوم، حیف است شیرازه پدیده از هم بپاشد

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره وضعیت فعلی پدیده و اینکه یحیی گل محمدی در اعتراض به مسائل باشگاه در تمرینات شرکت نکرده است، گفت: تمرینات ما چند روزی است که آغاز شده و امیدوارم که تکلیف باشگاه هم هر چه زودتر معین گردد. به هرحال ایشان حق دارد که نگران تیم باشد، چون در نیم فصل دوم شرایط متفاوت است و قطعاً نتیجه دریافت سخت تر خواهد شد. همه تیم ها دنبال تقویت خودشان هستند و ما هم باید با تیم قوی تری وارد نیم فصل دوم شویم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: ما در نیم فصل اول لیگ برتر با وجود مسائل زیادمان نتایج فوق العاده ای گرفتیم و حیف است پدیده به خاطر مسائل مالی به هم بریزد. واقعاً حیف است شیرازه پدیده از هم بپاشد و امیدوارم که هرچه زودتر تکلیف باشگاه روشن گردد.

قاسمی نژاد که همراه با امید عالیشاه و محمد کریمی در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر واقع شده است، در خصوص عملکرد خودش هم اعلام کرد: من در چند هفته ابتدایی به صورت بازیکن تعویضی وارد زمین می شدم، ولی همیشه کوشش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. در لیگ سال جاری هم پنج پاس گل دادم و دو گل زدم که این آمار بد نیست، ولی کوشش می کنم که در خاتمه لیگ بهترین پاسور مسابقات شوم و امیدوارم که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم.

قاسمی نژاد با اشاره به شانس قهرمانی تیمش در لیگ سال جاری توضیح داد: ما می خواهیم تا خاتمه لیگ جزو مدعیان باشیم و هدف مان هم رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا با پیروزی در سه بازی قهرمان شویم و از یک مسیر کوتاه به سهمیه آسیا برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 185

به "محمد قاسمی نژاد: کوشش می کنم بهترین پاسور لیگ شوم، حیف است شیرازه پدیده از هم بپاشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد قاسمی نژاد: کوشش می کنم بهترین پاسور لیگ شوم، حیف است شیرازه پدیده از هم بپاشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید