محک جدی شاگردان ناظم الشریعه در تورنمنت فوتسال مشهد

به گزارش مجله نماشو، تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه مراحل آماده سازی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی 2020 آسیا در تورنمنت سه جانبه مشهد حاضر می شود.

محک جدی شاگردان ناظم الشریعه در تورنمنت فوتسال مشهد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی2020 آسیا آماده می نماید از یک شنبه 10 آذر در تورنمنت سه جانبه مشهد به میدان می رود. تورنمنتی که ابتدا قرار بود با حضور 4 تیم ایران، بلاروس، اسلواکی و اوکراین برگزار گردد اما اوکراینی ها به دلیل در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام ملتهای اروپا و احتمال هم گروهی با دو تیم اروپایی دیگر قید حضور در این مسابقات را زدند. کمیته فوتسال کوشش کرد تیم دیگری را جایگزین اوکراین کند که در نهایت کویتی ها با درخواست خودشان برای این تورنمنت پذیرفته شدند اما در فاصله یک هفته مانده به آغاز بازی ها به دلایل نامشخص و واهی از حضور در بازی ها کناره گیری کردند تا فرصت برای جایگزینی تیم جدید نباشد و این تورنمنت با حضور سه تیم برگزار گردد. بر اساس برنامه ریزی اجرا شده ایران دو بار با اسلواکی و یکبار با بلاروس بازی می نماید تا جبران کاهش یک تیم از این مسابقات گردد.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ایران برای این مسابقات اکثر نفرات کلیدی و تاثیرگذار را دعوت کرد. بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی، علیرضا صمیمی، محمد شجری، مهدی جاوید ، سعید احمد عباسی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، بهزاد عظیمی، باقر محمدی، قدرت بهادری، طاها نعمتیان، مهدی کریمی، سپهر محمدی، فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور و حسین طیبی برای حضور در تورنمنت مشهد دعوت شدند که در این میان اسماعیل پور به دلیل مصدومیت در اردوها حاضر نشد و محمد نجف زنگی جای او را گرفت.

تیم کشورمان که در رده چهارم رنکینگ فوتسال دنیا واقع شده است در اولین بازی خود یک شنبه با اسلواکی که تیم بیست و هفتم دنیاست روبه رو می گردد. اسلواک ها یک بار در سال 2018 در کشور خود با ایران روبه رو شدند که این بازی با تساوی بدون گل انتها یافت.

بلاروس دیگر تیم حاضر در این تورنمنت است. این تیم شرایط بهتری نسبت به اسلواکی دارد و در دره بیستم دنیا واقع شده است. بلاروس حریف دوم ایران در این تورنمنت است که روز سه شنبه به مصاف تیم کشورمان می رود. دو تیم تاکنون 4 بار با هم روبه رو شده اند که هر 4 بازی را ایران به سود خود انتها داده است. برنامه و اسامی داوران این بازی ها به توضیح زیر است:

یک شنبه 1398.9.10 ساعت 18

تیم ملی ایران - تیم ملی اسلواکی

ناظر داوری: حسین شهرآبادی

داوران: محمودرضا نصیرلو- میلاد حمزه- امید ظریفیان- مهدی طاهری

دوشنبه 98.9.11 ساعت 18

تیم ملی بلاروس - تیم ملی اسلواکی

ناظر داوری: علیرضا عبدالغنی

داوران:ابراهیم مهرابی افشار- پیغام سهرابی- مهدی طاهری- امید ظریفیان

سه شنبه 98.9.12 ساعت 18

تیم ملی ایران - تیم ملی بلاروس

ناظر داوری: علیرضا رجبی

داوران:علی حفیظی- علی زنگنه- محمد تیموری- محمد جواد بابلی

چهارشنبه 98.9.13 ساعت 18

تیم ملی ایران - تیم ملی اسلواکی

ناظر داوری: حسین شاهمرادی

داوران: وحید عرض پیما - محمد علی سیاحی - محمد جواد بابلی - محمد تیموری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4145

به "محک جدی شاگردان ناظم الشریعه در تورنمنت فوتسال مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محک جدی شاگردان ناظم الشریعه در تورنمنت فوتسال مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید