معرفی بعضی از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا کانادا

به گزارش مجله نماشو، جاذبه های طبیعی استان آلبرتا

آلبرتا مسلما یکی از زیباترین استان ها درکانادا است که دو پارک ملی آن از قدیمی ترین ها در دنیا است و بخشی از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا را تشکیل می دهد. با وجود جغرافیایی ناهموار و بسیار زیبای آن دارای ظرفیت بسیار بالای گردشگری است و با دارا بودن این جذابیت های فوق العاده کاملا در دسترس می باشد. در واقع و با نگاهی به گذشته، ممکن است اینگونه استدلال گردد که این زیبایی های طبیعی آن است که یکی از دلایل اصلی شما برای سفر به این استان و دیدن آن است. چیزهای بسیار جذابی در خارج از اقامتگاه شما در این استان وجود دارد که در تمام طول سال دارای جذابیت های خاصی است (حتی برای افرادی که معمولا دوست ندارد از مکان اقامت خود خارج شوند). در واقع، صرف نظر از اینکه چه زمانی از سال است، آلبرتا مقصد مناسبی برای تمام تعطیلات است. خبرنگاران در این مطلب شما را با جاذبه های طبیعی استان آلبرتا در کانادا آشنا می نماید.

معرفی بعضی از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا کانادا

برای دریافت خدمات ویزای مولتی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

طبیعت زیبای این استان، فصل ها را به خوبی تزیین می نماید. زمستان را با برف، دریاچه های یخ زده و اسکیت روی یخ و در فصل تابستان نیز فرصت های بی نظیری را برای استفاده از طبیعت و برپایی پیک نیک خواهید داشت که با آرامش با دوستان همراه می شود. در کل، آلبرتا استانی باورنکردنی است و یک مقصد زیبا برای تجربه برنامه های فوق العاده تعطیلات است و به راستی یکی از استان های شگفت انگیز کانادا است. حال این سوال مطرح می شود که در سفر به این استان باید از کجا دیدار کنیم؟ شما فقط می توانید خیلی ساده یک پرواز را به فرودگاه آلبرتا رزرو کنید و بعد از آن ادامه، مطلب ما را در مورد جاذبه های طبیعی استان آلبرتا بخوانید! به هر حال، برای یاری به شما در این سفر خاطره انگیز، در ادامه 13 مکان را به شما معرفی می کنیم.

پارک ملی بانف | Banff National Park

بنف که در سال 1885 تاسیس شده است، یکی از زیباترین پارک های ملی در جهان و از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا به شمار می رود و قدیمی ترین پارک ملی کانادا است و در قله های ناهموار کانادا واقع شده است. با توجه به جهتهای پیاده روی، دریاچه ها، جنگل ها و کوه ها این جنگل زیبا به عنوان یک مقصد در آرزو های طبیعت دوستان است. اساسا، اگر شما از گوگل به جستجوی یک عکس زیبا از کانادا باشید، نه فقط از آلبرتا، حتما یکی از نتایج جستجو پارک ملی بانف است.

دریاچه مدیسن | Medicine Lake

در نزدیکی شهر جاسپر واقع شده است (واقع در پارک ملی)، دریاچه مدیسن اغلب به عنوان یک دریاچه در حال فرو ریختن توصیف می شود (بله، شما آن را به درستی خواندید) به گونه ای که در کف آن حفره هایی وجود دارد. این ادراکی از یک ناهمواری است و خیلی جذاب است. این دریاچه که از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا محسوب می شود، دارای دو ویژگی متمایز است، به گونه ای که به نظر می رسد دریاچه با آب ناشی از بارندگی بیشتری نسبت به ظرفیت خود پر می شود و بسیار عمیق و نامحدود است و ویژگی دیگر آن نیز این است که تمامش به وسیله یک سیستم زیرزمینی و یک جریان شبیه رود ناپدید می شود.

کالگری | Calgary

کلگری مثل مونترال و ونکوور یکی از شهر های مهم کانادا است که سرمای شهر را با جذابیتهای دیگری همراه می نماید. این شهر همچنین دارای مغازه های زیبا، رستوران های شگفت انگیز و بسیاری از جذابیت های دیگری می باشد که برای شهروندانش کاملا شناخته شده است. کالگری همچنین یکی از بزرگترین شهر های کانادایی به شمار می رود. کالگری همچنین یک ورودی خوبی برای پارک ملی بانف است، بنابراین اگر شما سفر به بانف را برنامه ریزی کردید، ممکن است اندکی زندگی شهری در کلگری را تجریه کنید.

پارک ملی دریاچه واترتون | Waterton Lakes National Park

شما چگونه می بینید این منظره را وقتی که سطوح صاف با سنگ های سخت و ناهموار در هم آمیخته می شود؟ دریاچه شگفت انگیز پارک ملی وورتون! سنگ های گرانبها در نقطه بالایی پارک، دریاچه نارگیل درخشان و قلعه تپه ای است که به نظر می رسد بخشی از یک فیلم است. هر چند که بنف و جاسپر اغلب از نظر گردشگران محبوب تر هستند، به نظر می رسد که واترتون از ذهن بسیاری از مردم دور شده است، بنابراین اگر شما به دنبال فرار از جمعیت هستید و هنوز هم از این مناظر طبیعی کانادا خیره کننده استفاده می کنید، واترتون واقعا جایی است که باید به آن مراجعه کنید.

پارک ملی جاسپر | Jasper National Park

زیبایی های شگفت انگیز پارک ملی جاسپر در آلبرتا با سورتمه سواری سگ در جاسپر و هاکی روی یخ در ادمونتون تکمیل می شود. از نظر بسیاری از علاقمندان پارک ملی جاسپر این طبیعت کاملا خیره کننده است و به عنوان یک مکان عالی برای بازدید شناخته می شود. مگر به دنبال زیبایی های طبیعت هستید حتما سری به پارک ملی جاسپر بزنید. دره های عمیق توسط آبشارهای سرگردان، جنگل های یشمی رنگی، قله های کوه یخ زده و دریاچه های زمردی جزئی از آن است. پارک ملی جاسپر نمایشگاهی بی نظیر از طبیعت است.

دریاچه لوئیس | Lake Louise

دریاچه لوئیس، مجسمه ای از یاقوت مایع، بخشی معروف از پارک ملی بنف است (بخشی برجسته و جداگانه از پارک ملی پارک ملی بنف است) و توسط جهتهای پیاده روی فوق العاده و جهتهای تفریحی احاطه شده است. شما می توانید در حاشیه دریاچه و در بخش هایی از کوه که برای پیاده روی هموار نیست توقف کنید و یا از یک یا چند جهت پیاده روی که از سواحل آن عبور می کنید به تماشای مناظر بنشینید. انتخاب کاملا با شماست! هنگامی که یک مکان پنهانی و نه چندان شناخته شده مثل دریاچه لوئیس جایگزین بنف محبوب می شود، به مرور زمان بین طبیعت دوستان شاخته می شود تا اینکه شبیه به حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین و زیبا ترین مکان های طبیعت می شود. یک معدن قدیمی زغال سنگ نیز در حدود 26 کیلومتر از بنف واقع شده است، در این منطقه واقع شده است.

درام هلر | Drumheller

فقط زمانی که شما تصور کردید که آلبرتا دیگر جایی ندارد که بتواند شما را متعجب کند، درام هلر که از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا به شمار می رود، این کار را با شما خواهد نمود، به سمت دره آهوی قرمز، منطقه ای غنی از اسرار قدیمی شما را به این مقصد راهنمایی می نماید. چمنزار ها بسیارند (این اکوسیستم ها بخشی از علفزار های معتدل، ساوانا و زیست توده های زراعی می باشند)، همچون موزه ها و گشت و گذار در آن ها که همه چیز مربوط به دایناسورها را به شما نشان می دهند.

یخزار کلمبیا | Columbia Icefield

یخزار کلمبیا بخشی از یخزار پارک وی بین بانف و جاسپر است. این یخبندان بی نظیر عظیم، منطقه ای است که اندازه ونکوور را پوشش می دهد. حتی بیشتر بر این عقیده اند که این بقایای آخرین عصر یخبندان است و یک فلات بزرگ (بزرگترین قطعه یخ ها) که تغذیه هشت یخچال را پوشش می دهد. (شما باید به هنگام سفر به آنجا آب و هوای Glacier Athabasca را چک کنید.)

لت بریج | Lethbridge

لتبریج، در قلب مزرعه بزرگ آلبرتا قرار گرفته است، یک شهر قدیمی معادن زغال سنگ است و پایه خوبی برای کشف دره رود Oldman است، یک دره عمیق 100 متری است که از پل های راه آهن فولادی جدا شده است. (The Lethbridge Viaduct بزرگترین ساختار راه آهن در کانادا و بزرگترین نوع آن در کل جهان است).

ادمونتون | Edmonton

اگر اهل پیاده روی، هوای تازه و سرگرمی های این چنینی نیستید، قدم زدن، استراحت و خوردن غذاهای خوشمزه در شهر فوق العاده مدرن ادمونتون، دومین شهر بزرگ و سرمایه آلبرتا را به شما پیشنهاد می کنیم. یک منطقه مدرن در مرکز شهر که تضمین می نماید تفریح مورد نیار شما را، در واقع سفر به ادمونتون سفر توامان به یک مکان قدیمی و به روز کانادایی است. اما اگر به دنبال بازدید از پارک ملی جاسپر هستید، احتمالا باید به ادمونتون پرواز کنید، بنابراین قبل از اینکه به جاسپر برسید، باید زمان زیادی را برای لذت بردن از این شهر معین کنید.

دریاچه مینوانکا | Lake Minnewanka

منطقه ای ایده آل و پر از فعالیت هایی که در قلب پارک ملی بانف واقع شده است. دریاچه مینوانکا یک مکان عالی برای شنا، ماهیگیری، قایقرانی و سفر دریایی است. بعضی از ساده ترین و زیباترین جهتهای ساحلی را در خود دارد و آب های لاجوردی رنگ، نقطه ای عالی برای استراحت و لذت بردن از چشم انداز های این دریاچه زیبا می باشد.

دریاچه موراین | Moraine Lake

دریاچه مورین دریاچه ای است که از لحاظ جغرافیایی در حدود 14 کیلومتری روستای لویز واقع شده است و در دره ده قله در ارتفاع 6،183 فوت قرار گرفته است. دارای یک جهت پیاده روی پیچشی باریک است که از چشم انداز های خیره کننده ای برخوردار است، به گونه ای که از جهتهای پیاده روی و دریاچه لوییز بهتر است.

منبع: handluggageonly.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 346

به "معرفی بعضی از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بعضی از جاذبه های طبیعی استان آلبرتا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید