معرفی برترین رستوران های گیاهی کیوتو

به گزارش مجله نماشو، کیوتو شهر بسیار زیبایی است که در بخش مرکزی جزیره هونشو در ژاپن قرار گرفته است. این شهر پر از معابد، آرامگاه ها و قصرهای باشکوه است و گردشگران زیادی هر سال به این شهر سفر می نمایند. اگر شما هم قصد سفر به کیوتو را دارید و در پی رستوران هایی با غذاهای گیاهی باکیفیت می شد، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا برترین رستوران های گیاهی کیوتو را به شما معرفی کنیم. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما

معرفی برترین رستوران های گیاهی کیوتو

برترین رستوران های گیاهی کیوتو

کافه رستوران وگنز

کافه رستوران وگنز یک کسب و کار خانوادگی در قلب کیوتو است که از محصولات ارگانیک محلی کشاورزان حمایت می نماید. در این رستوران می توانید انواع غذاهای گیاهی از جمله سالاد و ساندویچ و حتی گوشت های گیاهی را میل کنید. فضای داخلی این رستوران بزرگ و زیبا است و می توانید انتخاب کنید که روی زمین بنشینید یا پشت میز غذای خود را صرف کنید. راهنمای سفر انفرادی به کیوتو

فورچون گاردن کیوتو

از زمانی که قدم به این رستوران می گذارید، کارکنان با مهربانی شما را به سمت میزتان هدایت می نمایند. سپس می توانید از غذاهای فرانسوی این رستوران سفارش دهید که انتخاب بسیار خوبی برای افراد گیاهخوار هستند. این غذاها از سبزیجات فصلی و مواد تازه تهیه می شوند و مشتریان می توانند از غذاهایی مانند سبزیجات کبابی یا سوپ عدس و لوبیا امتحان کند.

مورفوکافه

این کافه یکی از برترین رستوران های گیاهی کیوتو و محل مورد علاقه افراد گیاهخوار در این شهر است. سالاد تازه پنیر توفو و سبزیجات پخته شده از غذاهای مخصوص گیاهی این رستوران برای افراد وگن هستند؛ اما غذاهای دیگری مانند برنج و تاکو، سالاد کلم و همبرگر توفو هم برای افراد گیاهخوار سرو می شوند. اگر به این رستوران می روید هات چاکلت های سویا و لته های سویا را نباید فراموش کنید.

شیگتسو

شیگتسو یک فضای کاملا ژاپنی است. مشتریان می توانند بر روی کفپوش های تاتامی غذای خود را میل کند و از غذاهای سنتی گیاهی و خوشمزه ژاپنی مانند توفو، سوپ، سالاد خیار، سبزیجات بخارپز، ترشی و بادمجان را میل نمایند. فضای داخلی این رستوران با ستون های چوبی قدیمی که با نمادهای طلایی تزیین شده اند زیبایی خاصی پیدا نموده است.

فلافل گاردن

این رستوران برترین فلافل ها را در کیوتو سرو می نماید. این غذای خوشمزه و ترد که با سبزیجات و سس مخصوص سرو می گردد، را می توانید در تراس زیبای این رستوران که با گل ها و گیاهان زیادی پر شده است میل کنید. محبوب ترین جاذبه های گردشگری کیوتو

میکروبیوتیک پرونوس

این رستوران یکی از برترین رستوران های گیاهی کیوتو است و معنای نام آن این است که هیچ گونه مواد حیوانی در این رستوران استفاده نمی گردد. غذای این رستوران ارگانیک و گیاهی است و سالادهای خوشمزه آن بسیار محبوب هستند. صاحب مهربان این رستوران به نام یوکا به زبان انگلیسی مسلط است و همواره سعی می نماید با مشتریان صحبت کند و از اثرات خوب گیاهخواری برای آنها بگوید.

یودوفو ساگانو

این رستوران غذاهای کایسکی بر پایه توفو سرو می نماید که در واقع رویکردی گیاهی بر روی این سبک از غذای سنتی ژاپنی است. این رستوران در یک محله ساکت و آرام در بخش آراشی یاما در نزدیکی معبد تنریوجی قرار گرفته است این غذا برای مشتریان در حالی که روی تشک های نرم و راحت نشسته اند سرو می گردد. آن ها در حالی که غذا می خورند می توانند باغ های زیبای اطراف رستوران را ببینند و لذت ببرند.

توسویرو کیاماچی

غذاهای این رستوران بر پایه توفو هستند و پیشخدمتان این رستوران لباس کیمونو به تن دارند. غذاهای اصلی این رستوران شامل دایفوکوی ذرت، توفوی گریل شده کاراملی، سوشی گیاهی، بستنی سویا و تمپورا با نمک چای سبز هستند. فضای بیرونی رستوران و چشم انداز بسیار زیبایی را از رودخانه کاموگاوا به نمایش می گذارد. بعلاوه چراغ های بسیار زیبایی از دهه 1940 قابل تماشا هستند. زیباترین باغ های ژاپنی سنتی در کیوتو

یوشوجی

یوشوجی یک رستوران بسیار خاص در یک دهکده کوچک در کیوتو است. این رستوران در سمت راست پله های ورودی در زیر دروازه خرید بلیط در محوطه معبد کیومیزو قرار گرفته است. این رستوران غذاهای گیاهی متنوعی مانند شوجین ریوری یا پیشنهاد های مقرون به صرفه تری مانند نودل و سبزیجات کوهی را سرو می نماید. سبزیجات ژاپنی و تازه که از دهکده تهیه می شوند همواره در منوی غذایی این رستوران به چشم می خورند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1980

به "معرفی برترین رستوران های گیاهی کیوتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های گیاهی کیوتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید