مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تلویزیون هوشمند آنر تا اطلاعات نو از به روزرسانی گوگل کروم

به گزارش مجله نماشو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تلویزیون هوشمند آنر تا اطلاعات نو از به روزرسانی گوگل کروم

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

تلویزیون نو و هوشمند آنر با سخت افزاری قدرتمند به بازار عرضه شده و به نظر می رسد این سخت افزار در کنار سیستم عامل اختصاصی هواوی کار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی گزارش های تایید نشده از شرکت اپل، به نظر می رسد قرار است آیپد پرو و آیپد نو نسبت به نسخه های پیشین تغییراتی محسوس داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه هفتاد و هفتم بتا برای مرورگر کروم منتشر شد. این نسخه دارای ویژگی های نوی است. این نسخه نو حالت تاریک را بهبود می بخشد و بعضی موارد را در پنل مدیریت تغییر می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از افراد مایلند حساب های کاربری اینستاگرام و فیس بوک خود را به یکدیگر متصل نمایند اما از نحوه این کار آگاه نیستند. بر همین اساس است که در ادامه روش اتصال این دو شبکه اجتماعی به یکدیگر را مرور می کنیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات خودران موسوم به Scout آمازون روند فعالیت خود را در کالیفرنیا شروع کرد. ایروین کالیفرنیا دومین مکان برای اجرای برنامه آزمایشی شرکت آمازون است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5179

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تلویزیون هوشمند آنر تا اطلاعات نو از به روزرسانی گوگل کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تلویزیون هوشمند آنر تا اطلاعات نو از به روزرسانی گوگل کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید