ناراحتی استقلالی ها از برنامه اعلامی سازمان لیگ

به گزارش مجله نماشو، برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای هفته های دهم تا دوازدهم لیگ برتر و همچنین دربی پایتخت باعث ناراحتی استقلالی ها شده است.

ناراحتی استقلالی ها از برنامه اعلامی سازمان لیگ

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ امروز (یکشنبه) برنامه مسابقات هفته دهم تا دوازدهم و همچنین ملاقات دربی پایتخت را اعلام نمود که طبق آن تیم های پرسپولیس و استقلال در تاریخ 22 دی ماه در ملاقات معوقه هفته هشتم به مصاف یکدیگر می فرایند که این موضوع با ناراحتی باشگاه استقلال روبرو شده است.

استقلالی ها معتقدند با وجود اینکه سهیل مهدی پیش از این اعلام نموده بود که دربی با تعداد بازی های مساوی دو تیم برگزار می گردد اما طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ تیم استقلال در روز دربی دو بازی بیشتر از حریف خود خواهد داشت. همچنین آبی پوشان معتقدند اگر قرار بود دو تیم با تعداد بازی نابرابر مقابل یکدیگر قرار بگیرند، بهتر بود دربی در همان تاریخ قبلی و بلافاصله پس از بازگشت پرسپولیس از فینال آسیا برگزار گردد.

همچنین استقلالی ها نسبت به این موضوع نیز معترض هستند که چرا سازمان لیگ پس از صحبت های یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه اگر استراحت تیمش برای ملاقات با ذوب آهن کمتر از 6 روز باشد در این مسابقه شرکت نمی کند، تاریخ این بازی را تغییر داده و یک روز به تعویق انداخته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3330

به "ناراحتی استقلالی ها از برنامه اعلامی سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی استقلالی ها از برنامه اعلامی سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید