میکسدزون سایپا: شجاع و رادوشوویچ آغاز کردند

به گزارش مجله نماشو، صادق بارانی گفته خلیل زاده و یک پسربچه که ظاهرا اسمش طاهرخانی است و مدرسه اش دیر شده بود به بازیکن ما فحاشی کرد! این را خودم با چشمانم دیدم .

میکسدزون سایپا: شجاع و رادوشوویچ آغاز کردند

به گزارش خبرنگاران ،بعد از خاتمه بازی با پرسپولیس و درگیری های عجیب و غریب استادیوم تختی مدیران باشگاه،تیم، مربیان و بازیکنان سایپا مصاحبه های تندی انجام دادند:

رضا درویش(مدیر عامل باشگاه سایپا): من چیزی از بالا ندیدم، فقط این را می دانم که حواشی از داخل زمین ایجاد شد. شما دیدید که وقتی بازی تمام شد بازیکنان پرسپولیس 10 نفره دنبال سلیمانی بازیکن ما می دویدند، مگر بازیکن ما چه کار نموده است.این بچه فقط یک گل زد.پرسپولیس افتخار ایران است و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نموده، باید آرامش این تیم حفظ گردد اما متاسفانه یک یا دو بازیکن بی تجربه این تیم این حاشیه ها را به وجود آوردند.آرزوی ما قهرمانی پرسپولیس در آسیا است.الان پرسپولیس نیست که قهرمان آسیا می گردد این ایران است که می خواهد قهرمان آسیا گردد.

بهزاد غلامپور:شجاع خلیل زاده و گلر خارجی شان (رادوشوویچ) با بچه های ما حرفشان شد ولی آغاز کننده آنها بودند. من در این درگیری ها همه را جدا کردم و دخالتی نداشتم. بچه ها از زمین درگیر شدند و این درگیری به بیرون از زمین کشیده شد.مربی دروازه بان های سایپا درباره این موضوع که شجاع خلیل زاده گفته بود بازیکن سایپا فحش داده است، عنوان نمود: حتما شجاع فحش داده که بازیکن ما هم فحش داده است.

آرش رضاوند:گلر دوم پرسپولیس با اینکه ایرانی نیست و فارسی متوجه نمی گردد به سمت نیمکت ما می آید و باعث می گردد که طرفداران هم عکس العمل نشان دهند.این اتفاقات برای بازیکنان ما که همگی جوان هستند و در سال فقط چند بار بازی های شان در تلویزیون پخش زنده می گردد عادی نیست. بازیکن جوان ما(محمدرضا سلیمانی) شاید 22 سال سن داشته باشد به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می آید و در دقیقه 89 گل حساسی را مقابل یکی از برترین تیم های آسیا به ثمر می رساند و طبیعی است که خیلی خوشحال باشد. این اتفاقات در فوتبال حرفه ای رخ می دهد.رونالدو در استادیوم نیوکمپ به صورت تحریک آمیز مقابل طرفداران بارسلونا خوشحالی می نماید.گل زدن به استقلال و پرسپولیس لذت بخش است و فکر می کنم سلیمانی کار خاصی نکرد. البته طرفداران پرسپولیس قابل احترام هستند اما این اتفاقات در فوتبال حرفه ای کم رخ نمی دهد.به هرحال فوتبال ما هم حرفه ای است.

صادق بارانی:من چیز زیادی ندیدم ولی در یک صحنه متوجه شدم که خلیل زاده و یک پسربچه که ظاهرا اسمش طاهرخانی است و مدرسه اش دیر شده بود به بازیکن ما فحاشی کرد! این را خودم با چشمانم دیدم و با گوش هایم شنیدم و هیچ کسی نمی تواند منکرآن گردد.نفهمیدم چه شد ولی خلیل زاده با بازیکنان ما درگیر شد و دروازه بان ذخیره پرسپولیس که با ادا و اطوار چند سال است در این تیم مانده و تعداد بازی هایش در لیگ برتر هنوز معین نیست، مشغول فحاشی و حمله به بازیکن ما بودند. این دروازه بان می داند مردم ما احساسی هستند و با این کارها تماشاگران را تحریک می کرد.من درگیر نشدم ولی عامل اصلی درگیری رادوشوویچ و طاهرخانی بودند.

علی حاتم (سرپرست سایپا): من زد و خوردی ندیدم ولی بی احترامی هایی از داخل زمین صورت گرفت.فکر می کنم خلیل زاده مشغول مداخله بود و بین دو بازیکن هم درگیری به وجود آمد.رفتار گلر ذخیره پرسپولیس زننده بود و کارهایی می کرد که اصلا زیبنده یک ورزشکار نیست. خوشبختانه جلوی آنها را گرفتم ولی انصافا رفتارهایی از برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس دیدم که نامناسب بود.اینگونه نبود که د ایی به سمت راردوشوویچ رفته باشد و اصلا خیلی ها در آنجا حضور نداشتند. متاسفانه بازیکنان حریف خیلی ناسزا گفتند و به نظرم دایی خودش را کنترل کرد.

مهرداد کفشگری:درگیری خاصی نبود شجاع اعتقاد داشت یکی از بازیکنان ما به او فحش داده در صورتی که بازیکن ما در رختکن می گفت چنین کاری نکردم من هم رفتم سمت شجاع تا او را جدا کنم حالا همه چیز گردن من می افتد.من در زمین بودم و تا همین حد اتفاقات را دیده ام نمی دانم اینجا(تونل) چه شده است.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2751

به "میکسدزون سایپا: شجاع و رادوشوویچ آغاز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکسدزون سایپا: شجاع و رادوشوویچ آغاز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید