نیما نکیسا: امیدوارم پرسپولیس بتواند در فینال لیگ قهرمانان پیروز باشد

به گزارش مجله نماشو، نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی داد.

نیما نکیسا: امیدوارم پرسپولیس بتواند در فینال لیگ قهرمانان پیروز باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به بهانه 16 آذر روز دانشجو در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط فعلی فوتبال کشورمان مطرح نمود: حال فوتبال ما اصلا خوب نیست. ما در فوتبالمان هیچ ثباتی را نمی بینیم و همواره در حال تماشای تغییرات زیاد در بخش های مدیریت ورزشمان هستیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشور ما در لیگ قهرمانان آسیا است، شما ببنید که چه مسائل فراوانی را برای این باشگاه ایجاد کردند.

او گفت: هر تیمی از کشورمان زمانی که به این صندلی برسد نگاه من به آن نگاه ملی است. اگر تیم فوتبال استقلال هم در فینال بود من به عنوان یک ایرانی باید برای موفقیت این تیم تمام کوشش خودم را انجام بدهم.

او ادامه داد: با توجه به دوستی نزدیکی که با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس دارم، می دانم که این روز ها چه مقدار برای برطرف مسائل عجیب و غریب باشگاه کوشش می نماید، اما می دانم که دعای خیر مردم ما بدرقه راه همه جوانان، چه در فضای ورزش و چه در فضای علمی خواهد بود.

نکیسا درباره قهرمانی احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطرح نمود: پرسپولیسی ها بسیار کار سختی دارند، مضاف بر این که سه بازیکن اصلی خودشان را در اختیار ندارند. اما قهرمانی دور از دسترس نیست و آرزو می کنم پرسپولیسی ها بتوانند بعد از سال ها برای کشورمان مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند.

نیما نکیسا درباره تحصیلات خود همزمان با حضور در تیم های باشگاهی و ملی فوتبال گفت: دوستان من در تیم ملی همواره مشوق من بوده اند و خوشحالم توانستم به همه نشان دهم که می گردد همراه با ورزش درس را هم ادامه داد و این دو مقوله هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند.

او ادمه داد: من در زمان مدرسه به دلیل اینکه بیشتر اوقات در اردو های باشگاهی و ملی بودم کمی از نظر درسی ضعیف بودم. بعد از مصدومیت شدیدی که برایم پیش آمد در سال 87 وارد دانشگاه شدم.

نکیسا ادامه داد: در شرایط فعلی داور مقالات بین المللی تربیت بدنی هستم که در مجله های که در خارج از ایران چاپ می گردد.

نکیسا درباره مدارک دانشگاهی خود مطرح نمود: از سهمیه استفاده نکردم و با کنکور توانستم وارد دانشگاه شوم. در آزمون کارشناسی رتبه 34، در کارشناسی ارشد رتبه 2 و همچنین در آزمون دکتری با رتبه 3 در دانشگاه تهران قبول شدم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1425

به "نیما نکیسا: امیدوارم پرسپولیس بتواند در فینال لیگ قهرمانان پیروز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیما نکیسا: امیدوارم پرسپولیس بتواند در فینال لیگ قهرمانان پیروز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید