نساجی - تراکتورسازی؛ رقابت هجومی ترین خط دفاع لیگ برتر

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران - گروه استان ها: تیم های نساجی مازندران وتراکتور آذربایجان شرقی از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر دوشنبه در استادیوم شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که دریک طرف میدان تیم نساجی با 12 گل زده بهترین خط حمله لیگ قرار گرفته است و در طرف مقابل تیم تراکتور که بدون دریافت گل تا انتها هفته ششم این رقابتها عنوان بهترین خط دفاع لیگ را دراختیار دارد.

نساجی - تراکتورسازی؛ رقابت هجومی ترین خط دفاع لیگ برتر

دو تیم مدعی وبالای جدولی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور درحالی هفته هفتم این رقابتها درقائمشهر همدیگر را ملاقات خواهند کرد که تیم تراکتور با کسب 14 امتیاز وتفاضل گل کمتر نسبت به تیم سپاهان اصفهان در رده دوم و تیم نساجی مازندران هم تا سرانجام هفته ششم این رقابتها با 9 امتیاز اندوخته قبلی وگل زده بیشتر بالاتر از تیم های مدعی فولاد خوزستان وپرسپولیس تهران 9 رده پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.

نخستین میزبانی مهم نساجی درلیگ نوزدهم

نساجی مازندران که در دومین فصل حضورش در رقابتهای لیگ برتر، سکان هدایتش را به محمدرضا مهاجری سپرده، در بازی های این فصل تاکنون وبه گواه تماشاگران این تیم نمایش خیره کننده ای در دیدار مقابل حریفان داشته و کسب عنوان بهترین خط حمله لیگ تا سرانجام هفته ششم نشان از رضایت خاطر نسبی علاقمندان شهر خسته از تیمشان را دارد.

درمقابل اما این تیم درخط دفاعی نیز با دریافت 10 گل یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ را نیز در اختیار دارد، درمقایسه با تیم تراکتورآذربایجان که تا سرانجام هفته ششم گلی دریافت ننموده، از وضعیت مناسب خط دفاعی ودروازه این تیم حکایت دارد.

شاگردان مصطفی دنیزلی درتیم تراکتور دراین فصل با وجود اینکه درگلزنی با 4 گل عملکرد متوسط ودوراز انتظاری داشتند، اما بسته ماندن دروازه این تیم با خط دفاع ودروازه بانی مطمئن، کار را برای هجومی ترین لیگ نوزدهم درهفته هفتم با مشکل روبرو خواهد نمود.

قرارگرفتن تیم نساجی مازندران در رده پنجم وبالاتر از تیم های مدعی وعنوان دار فولاد خوزستان وپرسپولیس تهران درلیگ برتر اگرچه همچنان لقب شگفتی ساز لیگ را در دومین فصل حضور خود دراین رقابتها یدک می کشد، که هنوز در شش بازی گذشته خود با تیم های مدعی لیگ روبرو نشده است.

یاران شهر خسته در 3 بازی خانگی این فصل خود صاحب دو پیروزی پرگل 4 بر 3 برابر تیم پیکان تهران و 2 برصفر برابر شاهین شهرداری بوشهر وتساوی بدون گل برابر تیم ماشین سازی دیگر تیم تبریزی دست یافتند که تساوی یک بریک برابر تیم گل گهر و2 بر 2 برابر پارس جنوبی جم وهمچنین شکست پرگل 4بر3 از تیم سایپاتهران به عنوان عملکرد سه بازی بیرون از خانه شاگردان محمدرضا مهاجری با تیم نساجی بوده است.

اگرچه نساجی رکورد جالب توجه شکست ناپذیری خود را برابر تیم های مدعی دربازی های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهرحفظ نموده، اما این تیم هفته گذشته ودرمرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور با شکست یک بر صفر از میهمان خود تیم پدیده شهرخودروعلاوه بر شکست خانگی از گردونه این جام نیز کنار رفت.

نساجی برای حفظ عنوان شگفتی سازی خود وتوقف تیم های مدعی درلیگ برتر، با حمایت یار دوازدهم خود همیشه دژ نفوذناپذیری برابرحریفان نشان داده، و به طور حتم یاران پرستاره وملی پوش تیم دنیزلی با بررسی از وضعیت تیم نساجی و شرایط ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به قصد کسب امتیاز وسوغات از مازندران راهی شهر خسته خواهند شد.

کسب پیروزی برای هر یک از دو تیم نساجی وتراکتور درسرانجام هفته هفتم صندلی دو تیم را با توجه به رقابت حساس تیم های بالای جدولی تثبیت خواهد نمود ودرمقابل از دست دادن امتیاز به منزله سقوط صندلی فعلی هردو تیم خواهد شد.

مهاجری بدون کارت 5 بازیکن برگشت

محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم نساجی مازندران درحالی که پس از بازی با ماشین سازی تبریز وصحبت هایی که درنشست خبری مبنی بر فراهم نبودن بعضی خواسته های او ازجمله سخت افزاری و وعملی نکردن قول های مدیران باشگاه، کنارگیری کوتاه مدتی داشت و حتی زمزمه هایی جدایی و حضور در تیم های لیگ رجحان شنیده شده بود، درنهایت با وساطت مدیران باشگاه سرتمرینات این تیم حاضر شد.

مهاجری درحالی به تمرینات این تیم بازگشت و دربازی های تدارکاتی برابر پیکان تهران و چندتیم دیگر نظارگرعملکرد تیمش بود که همچنان از عملی نشدن وعده مدیران باشگاه ناامید است.

سرمربی نساجی از مدیران این باشگاه قول پیگیری ومشخص شدن وضعیت بازیکنان جدید این تیم مجتبی رمضانی، محمد قاضی، محمدجواد جلالی، مهرداد کفشگری و باباگلی، که پیش از آغاز لیگ به نساجی پیوستند وتاکنون کارت بازی آنها از سوی سازمان لیگ فدراسیون صادر نشده بود، درخواست نموده بود که به نظر نمی رسد دراین بازی حساس برابر تراکتور هم مهاجری این بازیکنان کلیدی را در اختیار داشته باشد.

بلیط فروشی تا 3 ساعت قبل از آغاز بازی

درهمین حال باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت که بلیط بازی تیم های نساجی وتراکتور از ساعت 8 صبح آدینه 26 مهرماه در سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورقابل خرید است و تا ساعتد 12 روز دوشنبه 29 مهر ادامه خواهد داشت.

باشگاه نساجی مازندران از علاقمندان درخواست کرد تا فقط ازاین طریق اقدام به خرید بلیط وبا دردست داشتن بلیط مسابقه به ورزشگاه بیایند که درغیراین صورت از حضور بدون داشتن بلیط جلوگیری خواهد شد.

همچنین تمرین تیم نساجی مازندران عصر یکشنبه 28 مهر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پشت درب های بسته برگزار می گردد.

کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته هفتم لیگ برتررا نیز اظهار داشت که بنیادی فر به همراه حسن ظهیری - قهرمان نجفی و میثم حیدری - مجید محمدی داوران اضافی و بهمن عبداللهی داور چهارم دیدار حساس نساجی مازندران و تراکتور را قضاوت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4243

به "نساجی - تراکتورسازی؛ رقابت هجومی ترین خط دفاع لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی - تراکتورسازی؛ رقابت هجومی ترین خط دفاع لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید