هزینه های سفر به سیشل

به گزارش مجله نماشو، هزینه سفر به سیشل چقدر است؟

سیشل با سواحل شن های سفید، آب های فیروزه ای و درختان نخل یک بهشت استوایی تمام عیار است. در این مجمع الجزایر زیبای اقیانوس هند می توانید در تفریحگاه های ساحلی فوق العاده لوکس اقامت و روزهایی منحصربفرد را سپری کنید. شاید فکر کنید سفر کم هزینه به سیشل امکان ندارد اما خبر خوب این است که می توانید سفری مقرون به صرفه به سیشل داشته باشید. آیا می دانستید که در سیشل ویلاها و کلبه های چوبی زیادی وجود دارد که قیمت یک شب اقامت در آن ها از 70 یورو آغاز می گردد؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با هزینه های سفر به سیشل آشنا شوید.

هزینه های سفر به سیشل

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل همراه شوید.

سفر مقرون به صرفه به سیشل

  • اگر می خواهید در سیشل تعطیلات مقرون به صرفه ای داشته باشید یکی از راه هایش این است که در مدت سفر غذا را خودتان درست کنید. ویلاها، خانه های ییلاقی و کلبه های چوبی زیادی در سیشل هست که ظاهری بسیار ساده و وراحت دارند و مجهز به آشپزخانه هستند، می توانید در این ویلاها که در چند قدمی ساحل قرار دارند اقامتی ارزان و رویایی داشته باشید و غذایتان را خودتان درست کنید.
  • جزیره ماهی، بزرگ ترین جزیره سیشل است و همه سواحلش دسترسی عمومی دارند: در این جزیره هیچ ساحل اختصاصی ای برای هتل ها و اقامتگاه ها وجود ندارد به همین دلیل لازم نیست که شبی 1000 دلار! برای تفریحات ساحلی پول هزینه کنید.
  • پروازهای مستقیمی از ژوهانسبورگ، نایروبی، ابوظبی و دبی برای فرودگاه ویکتوریا (فرودگاه بین المللی شیسل) وجود دارد که همه این پروازها زیر 5 ساعت هستند.
  • در سفر مقرون به صرفه به سیشل باید کمی واقع گرا بود. اینجا جایی است که به جز ماهی، مقدار محدودی میوه و سبزیجات، و آب بطری شده همه چیزهای دیگر به کشور وارد می گردد و وارداتی است.

اقامت کم هزینه در سیشل

در این جزیزه هزینه اقامت از همه هزینه های دیگر بیشتر است. هزینه یک شب ماندن در یک اقامتگاه 5 ستاره از 1300 دلار آغاز می گردد تازه بدون غذا!

در جزیره های ماهی، پراسلین و لادیگ ویلا، آپارتمان و کلبه های چوبی زیادی وجود دارد که یک شب اقامت در آن ها از 70-150 یورو آغاز می گردد. درست است که این ویلاها امکانات چندانی ندارند اما آشپزخانه ای مجهز دارند که خیلی به دردتان می خورد و در بیشتر آن ها چشم انداز رویایی از اقیانوس وجود دارد.

حمل و نقل در جزیره ماهی

اتوبوس: ارزان ترین راه برای گشت و گذار در جزیره ماهی اتوبوس عمومی شیسل است. اتوبوس هایی که ایستگاه های زیادی دارند با رنگ آمیزی خاصشان از اتوبوس های دیگر متمایز هستند و کرایه آن ها 5 روپیه شیسل است.

دوچرخه: خیابان های پرپیچ و خم جزیره ماهی تنگ و باریک هستند و نقاط کور زیادی دارند و معمولا هم پیاده رو ندارند برای همین پیاده روی و دوچرخه سواری توصیه نمی گردد.

کرایه اتومبیل: اگر راننده خوبی هستید کرایه یک اتومبیل کوچک بهترین راه برای گشت و گذار در جزیره است و قیمت آن هم خیلی مناسب است مخصوصا وقتی که با قیمت تاکسی مقایسه می گردد. کافیست فقط یک نقشه تهیه کنید و راه بیفتید، طبیعت دل انگیز شیسل انتظار شما را می کشد. .

تاکسی در سیشل: تاکسی خیلی گران است و با سوار نشدن آن در هزینه خود صرفه جویی زیادی می کنید. اگر یک نصف روز با تاکسی سفر کنید به راحتی بیشتر از 150 دلار باید هزینه دهید.

غذا، رستوران و خرید در جزمیره ماهی

در این جزیره سوپرمارکت و مغازه های میوه و سبزی فروشی خیلی کم پیدا می گردد. ویکتوریا، پایتخت شیسل یک سوپرمارکت خیلی بزرگ دارد و در هر شهری یک مغازه ای پیدا می گردد که بتوان مایحتاج روزانه را از آنجا تهیه کرد. رستوران های کمی در سطح شهر وجود دارد به همین دلیل غذا درست کردن یک ضرورت است و غذا خوردن در هتل ها هم خیلی گرن تمام می گردد.

قیمت برخی از موا غذایی را در زیر می آوریم:

مغازه:

ا لیتر آب بطری شده: 1 دلار

ا لیتر آب میوه: 1/5 دلار

یک بسته غلات: 9/20 دلار

یک بسته پاستا: 2/70 دلار

یک تخم مرغ: 0/34 دلار

یک لیتر شیر: 1/6 دلار

نان سبوس دار: 4/2 دلار

یک کیلو پرتغال: 1/5 دلار

یک کیلو انبه هندی: 3/75 دلار

یک کیلو موز: 2/70 دلار

یک بسته شکلات: 1/20 دلار

رستوران:

ا لیتر آب بطری شده: 3/75 دلار

پیتزا یا یک بشقاب پاستا: 10 دلار

سالاد کوچک: 4/20 دلار

برگر:11/70 دلار

غذای اصلی(گوشت، برنج، سالاد): 16/75 دلار

ناهار بوفه: 29/20 دلار

در هتل 5 ستاره:

پیش غذا: 17 دلار

اسنک: 17-25 دلار

ساندویچ: 24 دلار

برگر: 32 دلار

پاستا: 25 -33 دلار

غذای اصلی: 42-57 دلار

دسر: 17 دلار

شام بوفه: بالای 90 دلا

تفریحات رایگان و یا ارزان سیشل

  • همه سواحل جزیره ماهی دسترسی عمومی دارند و این یعنی می توانید از سواحل اقامتگاه های لوکس لذت ببرید. سواحل معروف تر پارکینیگ رایگان و امکانات زیادی دارند.
  • هزینه ورودی به باغ گیاهشناسی ملی سیشل 100 روپیه شیسل است و در آن می توانید با لاک پشت های غول پیکر سلفی بیندازید.
  • به تماشای پرندگان بروید و 264 گونه پرنده را از نزدیک ببینید، پرندگانی که برخی از آن ها بومی همین جزیره هستند.
  • جهتهای طبیعت گردی زیبایی در این جزیره وجود دارد مثل جهت مونت بلانک، جهت کوپولیا.

منبع: somanymiles.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 368

به "هزینه های سفر به سیشل" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های سفر به سیشل" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید