هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛ هفته آسان صدرنشینان لیگ برتر والیبال و چالش سخت سایپا

به گزارش مجله نماشو، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری خواهد شد که 2 تیم شهرداری ورامین و پیکان نبرد های آسانی را خواهند داشت.

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛ هفته آسان صدرنشینان لیگ برتر والیبال و چالش سخت سایپا

به گزارش ، رقابت های لیگ برتر والیبال ایران، فردا (چهارشنبه) هفته هفدهم خود را سپری خواهد نمود. در این هفته از رقابت های 6 مسابقه در اردکان، تبریز، تهران، اراک، گنبد و ارومیه برگزار خواهد شد و تیم عقاب نهاجا هفته استراحت خود را سپری خواهد نمود.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین این هفته در اراک میهمان تیم شهرداری اراک خواهد بود. ورامینی ها مقابل تیم اراک که در نیم فصل بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مسائل مالی از دست داده است، کار سختی نخواهد داشت و با یک پیروزی می توانند در صدر جدول باقی بمانند.

تیم پیکان نیز که یکی از تعقیب کنندگان مهم ورامینی ها در صدر جدول است، در هفته هفدهم در تهران باید به مصاف تیم دورنا ارومیه برود. دورنا هفته گذشته در تهران مغلوب سایپا شد و این هفته بازی سخت دیگری در مقابل دیگر تیم خودروساز لیگ خواهد داشت. دورنا برای کسب اولین پیروزی خود کار سختی دارد و شاگردان ترکاشوند نیز به راحتی از این بازی خانگی نخواهند گذشت.

تیم پیغام خراسان این هفته در تبریز میهمان تیم شهرداری این شهر است و قوچان نژاد و یارانش مقابل تیم شهرداری تبریز کار آسانی نخواهند داشت. شهرداری تبریز این روز ها موتورش روشن شده و بهتر نتیجه می گیرد و پیغام خراسان به راحتی موفق به کسب پیروزی نخواهد شد.

تیم کاله آمل نیز که هفته های اخیر بسیار پر فراز و نشیب بوده است در هفته هفدهم خارج از خانه نبردی با تیم شهرداری ارومیه دارد و شهرداری گنبد نیز در گنبد میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است.

در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال تا سرانجام هفته شانزدهم تیم شهرداری ورامین صدرنشین است و تیم های پیکان، خاتم اردکان و شهرداری گنبد به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفته اند. البته نزدیک بودن امتیازات تیم های بالای جدول موجب شده است هر نتیجه ای موجب تغییر صندلی این نفرات گردد.

**برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال:

  • خاتم اردکان ـ. سایپا تهران
  • شهرداری تبریز ـ. پیغام خراسان
  • پیکان تهران ـ. دورنای ارومیه
  • شهروند اراک ـ. شهرداری ورامین
  • شهرداری گنبد ـ. فولاد سیرجان
  • شهرداری ارومیه ـ. کاله مازندران
  • * عقاب نهاجا استراحت دارد

(تمام مسابقات هفته هفدهم ساعت 16 شروع خواهد شد)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4990

به "هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛ هفته آسان صدرنشینان لیگ برتر والیبال و چالش سخت سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛ هفته آسان صدرنشینان لیگ برتر والیبال و چالش سخت سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید