خانه را در هنگام بازسازی پارتیشن بندی کنیم

به گزارش مجله نماشو، شاید اصطلاح پارتیشن فکر شما را به سمت دیوارهای شیشه ای و تفکیک فضا در ادارات ببرد، اما عجله نکنید، اینکار در منزل متفاوت از تصور شما اجرا میشود.

خانه را در هنگام بازسازی پارتیشن بندی کنیم

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

پارتیشن های خانگی وجود دارند که می توانیم با استفاده ای معمارانه از آنها در فضاهای خانگی و در بازسازی منزل خود استفاده کنیم. پارتیشن های خانگی دارای تنوع بالایی هستند و می توانیم آنها را با انواع طرح ها و فرم ها با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود طراحی و اجرا کنیم و متریال هایی متفاوت را هم می توان برای آنها در نظر بگیریم از چوبهای سی ان سی شده تا پارتیشن های فلزی و شیشه ای برای بخش مختلف که البته توجه به فرم و نوع دکوراسیون داخلی هم در انتخاب طرح و متریال برای پارتیشن های خانگی بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از پروژه های برتر در زمینه استفاده از پارتیشن های خانگی در طراحی دکوراسیون داخلی آشنا کنیم و با بررسی جزئیات و بخش های مختلف آن بیشتر با این نوع از پارتیشن ها و فرایند طراحی و اجرای آنها آشنا شویم.

سبک و کلیات طراحی داخلی

در ابتدای امر باید به نوع سبک دکوراسیون داخلی و کانسپت طراحی داخلی این نوع بازسازی بپردازیم که با توجه به متراژ پایینی که این واحد آپارتمانی داشت معمار سعی کرده است که با استفاده از پلانی باز و گسترده فضاهای بیشترین استفاده را از فضا داشته باشد و با استفاده از پارتیشن ها فضاهای مختلف را از هم جدا نماید و تعریفی خاص برای هر یک از این فضاها را داشته باشد. همچنین باید در نظر داشته باشیم سبکی که معمار برای این کار در نظر گرفته سبک مدرن و مینیمال می باشد که با استفاده از چند رنگ متفاوت طراحی داخلی را شکل داده است، استفاده از رنگ سفید برای بک گراند کار و چوب و ورقه های ذغالی برای ایجاد کنتراست در طراحی دکوراسیون داخلی که فضایی لوکس و زیبا را پدید می آورند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

اولین بخشی که معمار توانسته است استفاده به جا و درست از پارتیشن های خانگی داشته باشد جدا کردن کابینت ها و فضای دکوراسیون آشپزخانه از درب ورودی اصلی می باشد که با استفاده از یک پارتیشن خاکستری و کاملا مدرن توانسته است این دو فضا را از هم جدا نماید و تعریف مشخص و جدا از هر دوی این فضا ها داشته باشد.

همان طرح پارتیشنی که برای جدا کردن فضاها استفاده شده است در انتهای دکوراسیون آشپزخانه برای پوشش دیوار به کار گرفته شده است که هارمونی و زیبای خاصی به فضای آشپزخانه داده است، ولی در نظر داشته باشیم که برای طراحی آشپزخانه معمار توانسته است با رنگ های ذغالی، چوب و استفاده از سنگهای اسلب سفید فرمی خاصی را به فضای آشپزخانه بدهد علاوه بر اینکه طراحی آشپزخانه به صورت خطی می باشد ولی کاملا زیبا و مدرن طراحی و اجرا شده است که نقطه عطفی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود.

طراحی دکوراسیون نشیمن

یکی دیگر از بخش هایی که معمار توانسته است از پارتیشن های خانگی بهره ببرد در استفاده از جداسازی فضای نشیمن از آشپزخانه می باشد، شاید در نگاه اول استفاده از پارتیشن های شیشه ای فقط در محیط های اداری و دکوراسیون اداری برای ما تعریف شده باشند ولی نحوه استفاده و جانمایی آنها در این دکوراسیون داخلی به ما این اجازه را می دهد که ببینیم به چه زیبایی می توانیم از آنها در اجرای دکوراسیون داخلی منزل هم استفاده کنیم.

دکوراسیون فضای نشیمن هم کاملا مدرن میباشد و بیشترین متریالی که استفاده شده است چوب می باشد و بر خلاف آشپزخانه که متریال اصلی ورقه های زغالی بودند و ورقه های چوبی به نام کنتراست در این فضاها ایفای نقش می کردند در این فضا این دو متریال کاملا برعکس عمل می کنند. فرمی که برای دکوراسیون دیوار تلویزیون و شلف های پشت مبلمان راحتی در نظر گرفته شده است کاملا مدرن و لوکس دارند که این بینش را در ما پدید می آورند که میتوان در فضاهای بسیار کوچک هم به یک دکوراسیون کاملا لوکس و زیبا رسید.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2338

به "خانه را در هنگام بازسازی پارتیشن بندی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه را در هنگام بازسازی پارتیشن بندی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید