والیبال جوانان جهان، پنجمین پیروزی متوالی تیم ملی ایران

به گزارش مجله نماشو، تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان، کوبا را شکست داد.

والیبال جوانان جهان، پنجمین پیروزی متوالی تیم ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان امروز (شنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان با هشت دیدار پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در شهر صوفیه بلغارستان به مصاف کوبا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست سوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب نماینده نخست منطقه نورسیکا شدند، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب و با امتیاز های 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا سه بر یک فاتح این میدان شوند.

این هفتمین دیدار تیم ایران در این رقابت ها بود. ملی پوشان جوان ایران در شش مسابقه قبلی، چهار برد سه بر صفر برابر مراکش (دوبار)، مصر و تایلند کسب و دو شکست سه بر دو هم مقابل بلژیک و آرژانتین تجربه کردند.

بدین ترتیب، تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در رقابت های جهانی سال 2021 برای کسب رتبه نهم به مصاف کانادا می رود.

بیشتر بخوانید

  • ایران 3 - مراکش صفر/ مراکش باز هم حریف شاگردان عطایی نشد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2280

به "والیبال جوانان جهان، پنجمین پیروزی متوالی تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال جوانان جهان، پنجمین پیروزی متوالی تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید