واکنش نصیرزاده درباره وضعیت هری فوستر

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص وضعیت بازیکن خارجی این تیم که چند وقتی است به ایران برنگشته توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش نصیرزاده درباره وضعیت هری فوستر

به گزارش خبرنگاران، این روزها بازیکنان خارجی تیم های تبریزی لیگ برتر فوتبال ایران که برای تعطیلات از ایران خارج شده بودند برای برگشتن به تیم هایشان مشکلاتی را به وجود آورده اند. هری لی فوستر که از تراکتورسازی به ماشین سازی پیوسته بود یکی از این بازیکنان است. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در این خصوص اظهار کرد: اینکه می گویند او پیش از ما با 3 تیم در یک فصل قرارداد بسته و در دو تیم هم بازی نموده درست است اما به خاطر اینکه بازیش برای یکی از این تیم ها پیش از شروع فصل ما بوده، مسئله ای برای بازی کردن برای ماشین سازی نداشت.

او ادامه داد: بعد از اینکه مدت زیادی از زمان بازگشتنش گذشت ما از او خواستیم تا به ایران برگردد و او به ما گفت دوران نقاهت را سپری می نموده است. برای او در دو نوبت بلیت برگشت به ایران گرفتیم اما هر دو بار او از این کار خودداری کرد. فوستر باید دو روز پیش از لندن به استانبول و سپس به تبریز می آمد که اینگونه نشده است. ما قانون را بلدیم و همه اقداماتی که برای آمدن او به ایران انجام دادیم در راستای منافع باشگاه بوده است. در ابتدای فصل به او مبلغی به عنوان پیش قرارداد دادیم و اگر کار ما به مراجع قضایی برسد امکان استرداد این مبلغ هم هست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2948

به "واکنش نصیرزاده درباره وضعیت هری فوستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نصیرزاده درباره وضعیت هری فوستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید