وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران ، تغییرات دمایی تا خاتمه هفته

به گزارش مجله نماشو، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان کمی ابری همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران ، تغییرات دمایی تا خاتمه هفته

به گزارش خبرنگاران، با آنالیز نقشه های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش یابی عددی شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات وزش باد شدید در نقاط مستعد خیزش موقت گردوخاک گاهی نفوذ گردوغبار از استان های مجاور و در پی آن کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

در ارتفاعات استان با توجه به گذر ریزموج های تراز میانی در ساعات بعد از ظهر و شب، رشد ابر و برای امروز(30 خرداد) افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

تا انتها هفته عدم تغییرات محسوس دما در سطح استان پیش بینی می گردد.

بیشینه سرعت باد در بازه سه شنبه شب تا چهارشنبه (30 تا 31 خرداد) در سطح استان و برای نواحی غربی و جنوبی تا روز شنبه (3 تیر) است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا(31 خرداد) صاف همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (1 تیر) صاف، گاهی وزش باد در شب افزایش باد با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد، گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5257

به "وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران ، تغییرات دمایی تا خاتمه هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران ، تغییرات دمایی تا خاتمه هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید