ونتورا: خودمان موقعیت هایی را به اسپانیا هدیه دادیم، این شکست تجربه ای برای ما بود

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است اشتباه بازیکنانش به پیروزی اسپانیا بر تیم تحت هدایت وی کمک کرده است.

ونتورا: خودمان موقعیت هایی را به اسپانیا هدیه دادیم، این شکست تجربه ای برای ما بود

به گزارش خبرنگاران، جامپیرو ونتورا در پی شکست 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش برابر تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که شرایط برای صعود مستقیم این تیم به مرحله پایانی جام جهانی پیش رو را سخت تر کرد، گفت: ما موقعیت هایی را به اسپانیایی ها هدیه دادیم و برای کسب این نتیجه به آنها کمک کردیم. ما با همان دو شوتی که در داخل چارچوب دروازه مان زده شده، با نتیجه 2 بر صفر عقب افتادیم، هرچند در طول بازی موقعیت های خوبی روی دروازه اسپانیا خلق کردیم، اما داوید دخه آ واکنش های کلیدی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی آتزوری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما در حال گذر از پروژه ای هستیم که با شکست در یک بازی تغییری نمی کند. مشکل پایه ای ما چیزی که هستیم و چیزی که می خواهیم باشیم، است. این هم به هر حال تجربه ای بود و ما این بازی را به منظور یادگیری و کمک به پیشرفت مان آنالیز خواهیم کرد. اگر قرار باشد با یک شکست روحیه مان ضربه بخورد، این بدین معناست که ما تیمی رقابت طلب نیستیم که من چنین چیزی را باور ندارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 896

به "ونتورا: خودمان موقعیت هایی را به اسپانیا هدیه دادیم، این شکست تجربه ای برای ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا: خودمان موقعیت هایی را به اسپانیا هدیه دادیم، این شکست تجربه ای برای ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید