مانچینی: راهنمایی ایتالیا باعث افتخارم خواهد بود

به گزارش مجله نماشو، سرمربی پیشین اینتر بار دیگر به تمایل خود برای راهنمایی آتزوری اشاره نمود.

مانچینی: راهنمایی ایتالیا باعث افتخارم خواهد بود

با تور لحظه آخری ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ برای چندمین بار از تمایل خود برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا گفت.

ایتالیا پس از ناکامی اش در صعود به جام جهانی 2018 روسیه و برکناری جامپیرو ونتورا، اکنون سرمربی ندارد، اما با توجه به استعفای کارلو تاوکیو (رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا) هنوز شرایط این تیم نامعین است. با این حال از افرادی مانند کارلو آنچلوتی، روبرتو مانچینی، آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه های راهنمایی این تیم یاد می گردد و مانچو هم از تمایل خود برای قبول این مسئولیت اطلاع داد. او البته این شایعه را که حاضر است همین الان دست از راهنمایی زنیت بکشد و سرمربی آتزوری گردد، تکذیب کرد.

سرمربی سابق تیم های فوتبال اینتر و منچسترسیتی به شبکه رای اسپورت گفت: بالاترین آرزوی هر سرمربی است که روزی راهنمایی تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد. برای من هم مایه افتخار خواهد بود که روزی به عنوان سرمربی تیم ملی کشورم انتخاب شوم.

انتصاب سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا تا زمان معین شدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال این کشور معین نخواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 806

به "مانچینی: راهنمایی ایتالیا باعث افتخارم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: راهنمایی ایتالیا باعث افتخارم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید