ویتنام در عرصه مالی و تجاری استان بوشهر سرمایه گذاری می نماید

به گزارش مجله نماشو، رئیس گروه سرمایه گذاران ویتنام گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه کشتی سازی، پرورش آبزیان و خرما، سرمایه گذاری بلند مدت مورد توجه سرمایه گذاران ویتنامی است.

ویتنام در عرصه مالی و تجاری استان بوشهر سرمایه گذاری می نماید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، چان ون چی صبح امروز در نشست با فعالان مالی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه روابط تجاری و مالی ایران و ویتنام از تاکیدات مقامات عالی رتبه دو کشور است گفت: توسعه همکاری های مالی، فراوریی، تجاری و صنعتی از برنامه های مهم این کشور با ایران است که در این راستا در حال شناسایی ظرفیت های ایران هستیم.

وی با بیان اینکه فراوریات و محصولات ایران به وسیله دیگر کشورها به نام آن کشور در بازارهای ویتنام عرضه می گردد تاکید نمود: ایران از ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف مالی، فراوریی و محصولات گوناگون کشاورزی و شیلاتی برخوردار است که برای سرمایه گذاران قابل توجه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذارای بین المللی ان ویت ویتنام با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی است اضافه کرد: این استان در پرورش آبزیان، فراوری خرما و کشتی سازی از ظرفیت بالایی برخوردار است که برای سرمایه گذاران قابل توجه بود.

چان ون چی هدف این شرکت اجرای برنامه بلند مدت برای سرمایه گذاری در استان بوشهر دانست و اضافه کرد: ایران و ویتنام همکاری های خوبی دارند که در راستای گسترش این روابط حجم مبادلات افزایش می یابد.

وی از صادرات خرما و انگو ایران به ویتنام اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای محصولاتی مانند خرما و انگور در ایران بر اساس مذاکرات اجرا شده صادرات این دو محصول از ایران مورد توجه قرار گرفته است.

چی با اشاره به ثبت شرکت ویتنامی در ایران برای فرآوری محصولات شیلاتی و کشاورزی ایران گفت: در راستای گسترش همکاری ویتنام با ایران برای صادرات انواع محصولات از این کشور کارگروه های مختلف تخصصی تشکیل شده است.

رئیس گروه سرمایه گذار ویتنام با اشاره به ظرفیت کشتی سازی در بوشهر اضافه کرد: در این زمینه ساخت 220 کشتی صیادی و 20 کشتی لجستیک برای ساخت به ایران سفارش داده شده که کوشش می گردد همکاری کشتی سازی با ایران گسترش یابد.

وی تاکید نمود: خرما، کشمش، مویز، انار و سایر محصولات کشاورزی ایران و کالاهایی مانند آنانانس، موز ، فلفل سیاه و کائوچو طبیعی از ویتنام ظرفیت مبادله با یکدیگر را دارند.

چی با اشاره به اینکه پرورش ماهی در قفس یکی از ظرفیت مهم استان بوشهر است اضافه کرد: برنامه ما روی فرآوری این محصولات است تا از این طریق بتوانیم حجم صادرات ایران را افزایش دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 402

به "ویتنام در عرصه مالی و تجاری استان بوشهر سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام در عرصه مالی و تجاری استان بوشهر سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید