انتها اما و اگرها، انصاری فرد خندید

به گزارش مجله نماشو، امیر اسدی ، آیتور کارانکا اعتقاد ویژه ای به سبک بازی انصاری فرد دارد. همین اطمینان و اعتقاد را کنار مالکیت یونانی باشگاه ناتینگهام فارست بگذارید تا به دلایل حضور کریم در این تیم قدیمی پی ببرید.

انتها اما و اگرها، انصاری فرد خندید

به گزارش خبرنگاران ، بهترین گلزن ناتینگهام فارست، لوییس گرابان انگلیسی است. مهاجمی 30 ساله که 14 بازی انجام داده و 8 گل زده. جو لولی 26 ساله، دیگر مهاجم ناتینگهام فارست است که در 15 بازی، 4 گل به ثمر رسانده. داریل مورفی ایرلندی و السودانی اهل الجزایر هم هر کدام 2 گل زده اند. البته به ترتیب با انجام 6 و 5 بازی.رقیب اصلی کریم برای حضور در ترکیب ثابت، لوییس گرابان است. مهاجمی که راه دروازه حریفان را در چمپیونشیپ خوب می داند و در این بخش یک متخصص است. او تاکنون 65 گل در این رقابت ها و یک گل هم در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است. گرابان با سابقه بازی برای نوریچ سیتی، بورنموث، ساندرلند، ردینگ و استون ویلا از جمله بازیکنان کلیدی ناتینگهام فارست که کریم باید از او او سبقت بگیرد و در ترکیب ثابت بازی کند.

امیر اسدی، طلسم شکست، کش و قوس ها به خاتمه رسید و کریم انصاری فرد پیراهن ناتینگهام فارست را پوشید و به طرفداران این باشگاه قدیمی فوتبال انگلیس معرفی گردید. باشگاهی با قدمت 153 ساله و افتخاراتی پرشمار. کریم به عضویت باشگاهی در آمده که هر چند در سال های دور اما 2 بار موفق شده عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا را به دست بیاورد. ابتدا در فصل 1979-1978 و دومی یک سال بعد و فصل 1980-1979. ناتنینگهام فارست این افتخارات را همراه با مربی مشهور خود، برایان کلاف به دست آورد. مربی فقیدی که برای یکی دو دهه جزو بهترین مربیان فوتبال در جزیره بود.

ناتینگهام فارست، جز 2 قهرمانی در جام باشگاه های اروپا، چندین عنوان قابل توجه نیز در سطح فوتبال انگلیس کسب نموده. نمونه هایش 2 بار تصاحب جام اتحادیه در سالهای 1898 و 1959، 4 قهرمانی در لیگ کاپ، یک قهرمانی در جام چاریتی شیلد(خیریه). به این ها چندین فصل حضور در سطح نخست فوتبال انگلیس و یک قهرمانی در سوپرکاپ فوتبال اروپا را اضافه کنید تا ببینید کریم انصاری فرد به چه باشگاه بزرگی منتقل شده. باشگاهی که چندین فصل است از لیگ برتر فاصله گرفته و در چمپیونشیپ روزگار می گذراند.

انصاری فرد قرار است تا سال 2020 در ناتنینگهام فارست بماند و برای این تیم بازی کند. مدت قرارداد، حدود یک فصل و نیم است که البته بندهای تمدید نیز در آن گنجانده شده. کریم پیراهن تیمی را پوشیده که مالکیت آن بر عهده 2 یونانی است. اوانگلوس ماریناکیس که 80 درصد سهام را در اختیار دارد و سوکراتیس کومیناکیس که 20 درصد از مالکیت متعلق به اوست.

ناتینگهام فارست بعد از کسب نتایج نه چندان درخشان در فصل 2018-2017، این فصل با هدف صعود به لیگ برتر پا به چمپیونشیپ گذاشته و شرایط بهتری را تجربه می نماید. این تیم از 15 بازی خود، 5 برد، 8 تساوی و 2 شکست به دست آورده و با کسب 23 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته. ناتینگهام، تنها 2 امتیاز با وست برومویچ آلبیون و دربی کانتی فاصله دارد. تیم هایی که با حضور در رده های پنجم و ششم، فعلا مجوز حضور در پلی اف و کوشش برای صعود به لیگ برتر را دریافت نموده اند.

آمار ناتینگهام فارست در این فصل جالب است. آماری که نشان می دهد این تیم در خط حمله، مشکل حادی را احساس نمی نماید و عملکرد ضعیف خط دفاع باعث شده تا امتیازهای بسیاری را از دست بدهد. ناتینگهام فارست این فصل 19 بازی در چمپیونشیپ و جام اتحادیه انجام داده و فقط در یک بازی گل نزده. بازی مقابل سوانسی سیتی در هفته هفتم چمپیونشیپ که بازیکنان ناتینگهام فارست موفق نشدند در استادیوم لیبرتی دروازه میزبان خود را باز نمایند.

ناتینگهام فارست، این فصل 22 گل در لیگ به ثمر رسانده و 9 بار هم در جام اتحادیه دروازه حریفان را فتح نموده. هر چند که این تیم در دور چهارم جام اتحادیه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب بورتون آلبیون شد و از راهیابی به مرحله بعد باز ماند. 31 گل زده در 19 بازی و البته دریافت 23 گل نشان می دهد قدرت خط حمله و دفاع ناتینگهام فارست با یکدیگرهمخوانی ندارد. یعنی این تیم به جای جذب یک مهاجم، می توانست یک مدافع قدرتمند استخدام کند و از او برای دریافت گل های کمتر سود ببرد.

مهاجمان ناتینگهام فارست در هفته های اخیر، گل های بسیاری به ثمر رسانده اند. بهترین گلزن این تیم قدیمی، لوییس گرابان انگلیسی است. مهاجمی 30 ساله که 14 بازی انجام داده و 8 گل زده. جو لولی 26 ساله، دیگر مهاجم ناتینگهام فارست است که در 15 بازی، 4 گل به ثمر رسانده. داریل مورفی ایرلندی و السودانی اهل الجزایر هم هر کدام 2 گل زده اند. البته به ترتیب با انجام 6 و 5 بازی.

رقیب اصلی کریم برای حضور در ترکیب ثابت، لوییس گرابان است. مهاجمی که راه دروازه حریفان را در چمپیونشیپ خوب می داند و در این بخش یک متخصص است. او تاکنون 65 گل در این رقابت ها و یک گل هم در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است. گرابان با سابقه بازی برای نوریچ سیتی، بورنموث، ساندرلند، ردینگ و استون ویلا از جمله بازیکنان کلیدی ناتینگهام فارست که کریم باید از او او سبقت بگیرد و در ترکیب ثابت بازی کند.

آیتور کارانکا که برادر کوچکتر خود- دیوید کارانکا- را به عنوان دستیار انتخاب نموده، اعتقاد ویژه ای به سبک بازی انصاری فرد دارد. همین اطمینان و اعتقاد را کنار مالکیت یونانی باشگاه ناتینگهام فارست بگذارید تا به دلایل حضور کریم در این تیم قدیمی پی ببرید. برای انصاری فرد که این فصل دومین بازیکن ایرانی چمپیونشیپ- بعد از سعید عزت اللهی- است، تجربه بازی در انگلیس گرانبها و ارزشمند خواهد بود. بخصوص که کریم بعد از درخشش در لیگ یونان به انگلیس رفته و همه او را به عنوان یک گلزن می شناسند. بنابراین باید منتظر درخشش انصاری فرد باشیم، البته بعد از هماهنگی با سایر بازیکنان و سپس حضور در ترکیب ثابت ناتینگهام فارست. اتفاقی که ما ایرانی ها به وقوع آن خوشبین هستیم.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2814

به "انتها اما و اگرها، انصاری فرد خندید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها اما و اگرها، انصاری فرد خندید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید