انتها همکاری گودرزی با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ، جدایی نامشخص صادق

به گزارش مجله نماشو، غلامرضا محمدی برای حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی با مشکل همکار خوب و کار بلد روبرو است. با این وجود او می توانست که از حضور صادق گودرزی بهره ببرد اما بنا به دلیل نامشخصی چنین اتفاقی رخ نداد.

انتها همکاری گودرزی با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ، جدایی نامشخص صادق

صادق گودرزی دارنده مدال نقره دنیا و المپیک به عنوان یکی از دستیاران غلامرضا محمدی در تیم ملی معرفی شده بود اما چند هفته ای است که او تمرینات را رها نموده و در کنار تیم قرار ندارد. هنوز دلیل معینی برای این جدایی عنوان نشده اما با توجه به خصوصیات اخلاقی و فنی گودرزی می شد از او به عنوان یکی از سرمایه های مربیگری تیم ملی یاد کرد. با این حال او بی سر و صدا از کادر فنی تیم ملی جدا شد و با وجودی که مدتی از این جدایی می گذرد اما هنوز کسی نمی داند که چرا این اتفاق اتفاق افتاده است.

هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به دلایل جدایی صادق گودرزی دارنده مدال نقره المپیک و دو نقره و یک برنز دنیا از کادر فنی تیم ملی گفت: گودرزی از قهرمانان خوشنام و قابل احترام کشتی ایران محسوب می گردد اما وقتی قرار است وارد یک مجموعه شویم و مسئولیتی را قبول کنیم باید با نحوه کار و مسئولیت ها در آن مجموعه هماهنگ باشیم و نباید افتخارات دوران قهرمانی مانع از تعامل با یک مجموعه باشد. به هر حال او علی رغم دعوت به اردو شخصا تصمیم گرفت دیگر در جمع مربیان تیم ملی حضور نداشته باشد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه چارچوب کار و مسئولیت ها را در هر مجموعه ای مدیران ارشد معین می نمایند، ادامه داد: ما نیز وقتی مسئولیتی را بر عهده می گیریم باید تابع فدراسیون کشتی باشیم و نمی توانیم خارج از این چارچوب حرکت نموده و یا معین تکلیف کنیم. هر عنوان و افتخاری هم که در گذشته داشته باشیم باید در چارچوب معینی حرکت کنیم و در کادر فنی نیز سرمربی تیم ملی است که چارچوب وظایف را معین می نماید. چندین بار هم با او تماس گرفتیم اما متافانه او حاضر به بازگشت نشد که در نهایت برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4772

به "انتها همکاری گودرزی با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ، جدایی نامشخص صادق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها همکاری گودرزی با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ، جدایی نامشخص صادق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید