پس از چین به دنبال قهرمانی در مالزی هستیم، موفقیت های پتروشیمی در ارتقای رنکینگ فدراسیون دوچرخه سواری تاثیرگذار بود

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز گفت: این تیم یکی از قدرت های دوچرخه سواری آسیا است و پس از کسب عنوان قهرمانی در چین هم اینک در پی تصاحب قهرمانی در مسابقات مالزی است.

پس از چین به دنبال قهرمانی در مالزی هستیم، موفقیت های پتروشیمی در ارتقای رنکینگ فدراسیون دوچرخه سواری تاثیرگذار بود

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

احد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تیم پتروشیمی برای حضور در تور مالزی آماده می گردد و بعد از قهرمانی در چین حالا به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستیم. نفرات در آمادگی کامل بسر می برند و مسئله ای نیز از لحاظ مسائل اقتصادی برای اعزام به این پیکارها نداریم.

وی ادامه داد: فدراسیون دوچرخه سواری تا حد امکان به تیم پتروشیمی یاری کرد اما بیشتر بار اقتصادی بر دوش شرکت است. البته کشور برگزار کننده مسابقات نیز یاری های اقتصادی خوبی به تیم ها می نماید که این موضوع کمی اوضاع را برای تیم ها بهتر نموده است. تا کمتر از 2 هفته دیگر به مالزی می رویم و همانطور که اشاره شد تنها به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستیم. البته با این حال نباید از حریفان و رقبیان غافل شویم.

سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز اعلام نمود: متاسفانه در ایران به غیر از پتروشیمی فقط دانشگاه آزاد تیم خوبی دارد که اتفاقا این تیم نیز آنطور که شنیده ام در حال منحل شدن است. به هر حال این دو تیم ملی پوشان زیادی دارند و در صورت منحل شدن قطعا به دوچرخه سواری ایران صدمات سنگینی وارد خواهد شد. اگر به دنبال پیشرفت این رشته هستیم باید باشگاه های قدرتمندی داشته باشیم.

کاظمی در خصوص قهرمانی تیم پتروشیمی در تور چین نیز یادآور شد: این مسابقات یکی از مهم ترین مسابقاتی است که هر ساله در چین برگزار می گردد. 22 تیم از سراسر جهان در این دوره از رقابت ها حاضر بودند و همین موضوع کارمان را بسیار سخت نموده بود. خوشبختانه با حضور قدرتمند بچه ها هم در بخش انفرادی و هم دربخش تیمی توانستیم قهرمانی این پیکارها را از آن خود کنیم. در رنکینگی که هر ماه فدراسیون جهانی اعلام می نماید، موفقیت های اخیر تیم پتروشیمی، فدراسیون دوچرخه سواری را بسیار بالا برد تا جایی که حالا ایران یکی از قدرت های آسیا محسوب می گردد. امیدوارم در آینده نیز بتوانیم این موفقیت ها را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 423

به "پس از چین به دنبال قهرمانی در مالزی هستیم، موفقیت های پتروشیمی در ارتقای رنکینگ فدراسیون دوچرخه سواری تاثیرگذار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از چین به دنبال قهرمانی در مالزی هستیم، موفقیت های پتروشیمی در ارتقای رنکینگ فدراسیون دوچرخه سواری تاثیرگذار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید