پیشنهاد چینی ها به علیپور؛ 50 میلیارد تومان برای 2 سال

به گزارش مجله نماشو، علی علیپور که بهترین گلزن لیگ رجحان تاریخ این باشگاه محسوب می گردد، در فصل جاری 14 گل در مسابقات مختلف برای سرخ ها زده و کوشش می نماید در هفته های پایانی لیگ برتر عنوان آقای گلی را تصاحب کند و با کفش طلا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.

پیشنهاد چینی ها به علیپور؛ 50 میلیارد تومان برای 2 سال

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

باشگاه چینی به علی علیپور پیشنهاد قرارداد 2 ساله به ارزش 2 میلیون و 500 هزار دلار بدون مالیات ارائه داده که در نوع خود رقم درخور توجهی است.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که هنوز لیگ برتر به خاتمه نرسیده، تب جابجایی کم کم در فوتبال ایران بالا می گیرد و هر روز اخبار زیادی درباره جابجایی منتشر می گردد، اما عجیب ترین خبر مربوط به مهاجم شماره 70 پرسپولیس است که با خاتمه قراردادش، پیشنهادات جدیدی را پیش روی خود می بیند.

علی علیپور که بهترین گلزن لیگ فزونی تاریخ این باشگاه محسوب می گردد، در فصل جاری 14 گل در مسابقات مختلف برای سرخ ها زده و کوشش می نماید در هفته های خاتمهی لیگ برتر عنوان آقای گلی را تصاحب کند و با کفش طلا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.

حال چند روز پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اخباری مبنی بر جدایی علیپور از پرسپولیس و حضورش در لیگ چین به گوش می رسد. هر چند باشگاه پرسپولیس اعلام نمود هیچ پیشنهادی درخصوص علیپور نداشته، اما گویا باشگاه چینگ دائوی چین با مدیر برنامه های مهاجم پرسپولیس مذاکره نموده و خبر توافق هم از همین ناحیه منتشر شد.

با توجه به اینکه علیپور در 6 ماه خاتمهی قرارداد خود است، امکان مذاکره با تیم های دیگر را دارد. چینگ دائو باشگاهی 7 ساله در فوتبال چین است که در بالاترین سطح لیگ این کشور واقع شده است و از 3 بازی نخست این فصل تنها 2 امتیاز کسب نموده است. این باشگاه چینی به علی علیپور پیشنهاد قرارداد 2 ساله به ارزش 2 میلیون و 500 هزار دلار بدون مالیات ارائه داده است.

اگر فرض کنیم هر دلار در بازار ایران 20 هزار تومان می گردد (که البته بیشتر است!) مبلغ پیشنهادی چینی ها حدود 50 میلیارد تومان خواهد شد. رقمی که به طور قطع نه در ایران، نه بلژیک و پرتغال و نه حتی در قطر به علیپور پرداخت نخواهد شد. ظاهراً خود علیپور هنوز پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده و فرصت بیشتری برای فکر کردن خواسته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1238

به "پیشنهاد چینی ها به علیپور؛ 50 میلیارد تومان برای 2 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد چینی ها به علیپور؛ 50 میلیارد تومان برای 2 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید