چه کسی جانشین کریستیانو رونالدو می گردد؟

به گزارش مجله نماشو، تصمیم رونالدو برای جدایی از یونایتد در پنجره جابجایی تابستانی و در فاصله یک سال پس از بازگشت به این تیم کاملا جدی به نظر می رسد.

چه کسی جانشین کریستیانو رونالدو می گردد؟

این بازیکن سال گذشته و پس از 12 سال دوری به اولدترافورد برگشت، اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و اوضاع بحرانی منچستریونایتد و عملکرد این تیم در لیگ برتر باعث شد که او تصمیم به ترک این تیم بگیرد.

مدیران یونایتد در ابتدا حاضر به پذیرش این واقعیت که این ستاره پرتغالی قصد جدایی از آن ها را دارد نبودند، اما حالا به نظر می رسد که با غیبت چند روزه این بازیکن در تمرینات پیش فصل و خودداری او از حضور در تور تایلند و استرالیا، آن ها هم به این باور رسیده اند و حالا در پی یافتن جانشینی برای او هستند.

گفته می گردد اریک تنهاخ شخصا با برایان برابی تماس گرفته و از او خواسته که پیشنهاد پیوستن به جمع شیاطین سرخ را بپذیرد. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از لایپزیش به آژاکس رفته و تحت راهنمایی این مربی هلندی بازی نموده بود.

اما اتلتیک مدعی شده که او تنها گزینه یونایتد نیست و تنها بازیکنی که به عنوان گزینه جانشینی رونالدو با او تماس گرفته شده نیست و کوشش این باشگاه برای جذب یک بازیکن هجومی تراز اول در این پنجره ادامه داد.

حتی اگر آن ها پیروز به انجام این کار نشوند هم تنهاخ میخواهد از آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد به عنوان گزینه های کوتاه مدت در خط حمله تیمش استفاده کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5098

به "چه کسی جانشین کریستیانو رونالدو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی جانشین کریستیانو رونالدو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید