تور ارزان استرالیا: سمپوزیوم آسیا، اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می گردد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، دکتر مرضیه حسینی نژاد در مورد هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها گفت: موضوعات محوری این سمپوزیوم شامل پروبیوتیک ها و اثرات مفید آن بر سلامتی، خواص پروبیوتیک ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن، فعالیت های ضد ویروسی و نقش آن ها در مدیریت عفونت کوید 19 است.

تور ارزان استرالیا: سمپوزیوم آسیا، اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می گردد

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

وی ادامه داد: کارگاه پروبیوتیک آسیا- اقیانوسیه یک رویداد علمی- صنعتی است که بطور سالانه به وسیله موسسه APIFP و به میزبانی موسسات پژوهشی یکی از کشورهای آسیا- اقیانوسیه برگزار شده و پیشرفت های علمی و فنی در زمینه پروبیوتیک ها را مورد بحث قرار می دهد.

حسینی نژاد اضافه نمود: کشورهای میزبان برگزاری این رویداد در دوره های پیشین نیوزلند (2014) ، چین (2015) ، ایران- مشهد (2016)، ویتنام (2017) ، مالزی (2018) و تایلند (2019) بوده و پس از شیوع اپیدمی کرونا هفتمین دوره به صورت مجازی (2020) به وسیله موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار گشت.

وی گفت: دوره هشتم این بصورت سمپوزیوم بین المللی، به میزبانی مجازی کشور استرالیا و با همکاری موسسه و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران انجام خواهد پذیرفت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1906

به "تور ارزان استرالیا: سمپوزیوم آسیا، اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: سمپوزیوم آسیا، اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید