کارگاه آموزشی طراحی خدمت برای حمایت از استارت آپ ها برگزار شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، این کارگاه آموزشی به صورت کوتاه مدت و با رویکرد ایجاد راه چاره برای مسائل پیچیده انسانی که ذی نفعان متعددی دارد، توسط خانه نوآوری برگزار گشت.

کارگاه آموزشی طراحی خدمت برای حمایت از استارت آپ ها برگزار شد

صالح برادران امینی، مربی کارگاه طراحی خدمات ویژه استارت آپ ها درباره محورهای برپایی این دوره گفت: مهمترین دلیل شکست یک استارت آپ، حل مسئله ای است که کسی به آن نیازی ندارد از این رو مهمترین رویکرد این کارگاه، آموزش یافتن مسئله ای واقعی و حل آن به کارآموزان بوده تا بدین ترتیب استارت آپ ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی با توجه به اهمیت کسب مهارت طراحی خدمت برای استارت آپ ها افزود: یک کسب و کار نوپا در ابتدای فعالیت باید ذی نفعان طرح را معین کرده، به مسئله یابی و ارزش گذاری بپردازد و سپس به مرحله آغاز کردن استارت آپ وارد شود.

به گفته امینی، بر این مبنا طی مراحل شناخت، تعریف مسئله و مطلوبیت، ایده پردازی و آزمون خطا از مراحل بنیادین راه اندازی استارت آپ بوده و سپس باید وارد مرحله اجرایی شد.

در این دوره مراحل طراحی خدمت (سرویس دیزاین) با تمرین کشف مسائل واقعی و ارائه راه چاره برای حل آن از سوی کارآموزان مورد بررسی قرار گرفت و شرکت کنندگان به صورت نمادین این مراحل عملی را از ابتدا تا احراز نتیجه تمرین کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 226

به "کارگاه آموزشی طراحی خدمت برای حمایت از استارت آپ ها برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی طراحی خدمت برای حمایت از استارت آپ ها برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید