گلزنی مشکل فوتبال ما است، عدم وجود مشکل تاکتیکی در تیم ذوب آهن

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، حسین پاشایی شامگاه سه شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان گفت: تیم سپاهان یکی از تیم های خوب و باکیفیت چند سال اخیر فوتبال ایران است که دارای کادر فنی با اخلاق و کارنامه داری هستند.

گلزنی مشکل فوتبال ما است، عدم وجود مشکل تاکتیکی در تیم ذوب آهن

وی در خصوص شرایط تیم ذوب آهن شرح داد: در بازی های گذشته نشان دادیم چه تیم قابلی هستیم و کیفیت خوبی داریم، که شرایط دو تیم باعث می شود فردا یک بازی خوب از لحاظ تاکتیکی ببینیم، بازی که بتواند در عین حساسیت تماشاگر پسند نیز باشد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم، البته با توجه به فشردگی بازی ها زمان کافی برای این کار را نداشتیم اما در این دو سه روز با انگیزه و مصمم تلاش کردیم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب یک نتیجه خوب نیز بگیریم.

وی در خصوص مشکل گلزنی تیم ذوب آهن ابراز داشت: مشکل گلزنی مشکل فوتبال ما است، فکر می کنم تمام تیم های لیگ در پی مهاجمانی هستند که بتوانند مشکل گلزنی آنها را حل کنند، در تیم ما نیز تلاش زیادی برای حل این مشکل کردیم و در طول هفته گذشته تمرینات متعدد و خوبی برای آن داشته ایم.

مشکل تاکتیکی نداریم

پاشایی ابراز داشت: وقتی تیم خلق موقعیت دارد یعنی مشکل تاکتیکی نیست، ما در بازی های قبلی موقعیت های خوبی داشتیم اما با این وجود مهاجمان به گل نرسیدند امیدواریم برای بازی فردا با حل این مشکل مهاجمان گلزنی کنند،

وی در خصوص شرایط مصدومان و محرومان ذوب آهن برای شهرآورد اصفهان اضافه کرد: خوشبختانه برای بازی فردا مصدومی نداریم و فقط حسین شنانی به دلیل محرومیت در این بازی غایب است.

مشکل گلزنی برای بیشتر تیم های لیگ است و تیم ها در پی مهاجم گلزن هستند. در تمرینات برای رفع این مشکل تلاش کردیم، اما در بازی ها علی رغم موقعیت هایی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم و امیدوارم در بازی فردا مهاجمان تیم گلزنی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2086

به "گلزنی مشکل فوتبال ما است، عدم وجود مشکل تاکتیکی در تیم ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی مشکل فوتبال ما است، عدم وجود مشکل تاکتیکی در تیم ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید