گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ رونمایی شدند

به گزارش مجله نماشو، پس از هفته ها انتظار و شایعات، سامسونگ بالاخره امروز در رویداد Unpacked خود، گلکسی واچ پنج 279.99 دلاری و گلکسی واچ 5 پرو 449.99 دلاری خود را معرفی کرد.

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ رونمایی شدند

در حالی که سورپرایزهای زیادی وجود نداشت، اما در بخش عمر باتری اصلاحات خوبی انجام شده و واچ 5 و واچ 5 پرو دارای باتری های بزرگتر و با شارژ سریع تر شده اند.

گلکسی واچ 5 پرو را شاید بتوان به کلی ساعتی تازه و پریمیوم برای علاقه مندان فضای باز دانست.

گلکسی واچ 5 در میزان های 40 و 44 میلی متری عرضه می گردد، در حالی که پرو یک میزان 45 میلی متری بیشتر ندارد. تمامی ساعت ها از همان پردازنده Exynos W920 با فرکانس 1.18 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند.

سری گلکسی واچ 5 دارای یک نسخه بهبود یافته از حسگر 3 در 1 BioActive است که برای اولین بار در نسخه 4 معرفی گردید که نوار قلب یا ECG، ضربان قلب و تجزیه و تحلیل ترکیب بدن را امکان پذیر می نماید.

سامسونگ می گوید که حسگر بهبودیافته ویژگی پایش خواب پیشرفته تری را به Watch 5 اضافه می نماید.

بعلاوه GPS داخلی، پرداخت های بدون تماس، LTE اختیاری، بلوتوث 5.2 و Wi-Fi خواهید داشت. هر دو ساعت بعلاوه دارای استاندارد 5ATM و IP68 ضد گرد و غبار و آب هستند.

چیز تازه این بار یک سنسور دمای بدن است. سنسور دما، بعد دیگری را برای پایش خواب اضافه می نماید و گزینه خوبی برای توسعه دهندگان برای طراحی ویژگی های تازه سلامت و تندرستی است.

دستاوردهای بزرگ سخت افزاری همان طور که اشاره شد این بار به عمر باتری مربوط می گردد. Watch 5 باتری حدود 13 درصدی بزرگ تر دارد: باتری 284 میلی آمپر ساعتی در واچ 5 نسخه 40 میلی متری و باتری 410 میلی آمپر ساعتی در مدل 44 میلی متری ارتقاهای خوبی هستند. به عبارت دیگر انتظار می رود که با یک بار شارژ 40 ساعت بگردد از ساعت استفاده کرد. مدل پرو دارای یک باتری حتی بزرگتر با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت است که 80 ساعت ماندگاری شارژ دارد. البته در صورت استفاده مداوم از GPS حدود 20 ساعت.

سامسونگ علاوه بر اضافه کردن باتری های بزرگتر، سرعت شارژ را نیز بهبود بخشیده است. این شرکت ادعا می نماید که شما در تنها 30 دقیقه می توانید از صفر به 45 درصد شارژ باتری برسید.

گلکسی واچ 5 مدل 40 میلی متری در رنگ های گرافیتی، صورتی-طلایی و نقره ای با بند بنفش موجود است. نسخه 44 میلی متری در رنگ های گرافیتی، یاقوت کبود و نقره ای موجود است.

البته باید در عمل ببینیم که این باتری های بزرگ تر واقعاً چقدر مدت استفاده از ساعت ها را می توانند بیشتر نمایند، مخصوصاً با در نظر گرفتن ویژگی هایی مانند نمایشگر همواره روشن و Google Assistant فعال.

از نظر تغییرات اصلی طراحی، نمایشگر کریستال یاقوت کبود با دوام بهتر و قسمت پشت اندکی انحنادارتر داریم که سنسور 3 در 1 را در تماس بهتری با پوست مچ دست قرار می دهد.

پس از ماه ها انتظار، صاحبان گلکسی واچ سامسونگ بالاخره می توانند از دستیار گوگل بر روی ساعت های خود استفاده نمایند. (دوستداران بیکسبی هم البته هنوز در واچ 5 و پرو می توانند از دستیار هوشمند سامسونگ استفاده نمایند.)

مدل پرو قاب تیتانیومی و صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود 29 گیگا پاسکال سخت تر و بادوام تر دارد. بعلاوه دارای یک گیره مغناطیسی تازه و مجذوب کننده است.

علاقه مندان به فضای باز احتمالا از ویژگی راهبری مدل پرو خوششان خواهند آمد. خریداران آن می توانند مسیرهای GPX برای پیاده روی و دوچرخه سواری را با ناوبری گام به گام دانلود نمایند. این مدل بعلاوه دارای یک ویژگی track-back است تا بتوانید از راهی که آمده اید، بازگردید. در حالی که این یک عنصر اصلی در ساعت های GPS اسپورت است، تا حالا در ساعت هوشمند پرچمداری دیده نشده بود. با این حال، توانایی سامسونگ برای قاپیدن دوستداران گارمین واقعاً به این بستگی دارد که آیا مدل پرو واقعاً می تواند باتری ای با عمر شارژ چند روزه را همان طور که وعده داده، ممکن کند یا خیر.

گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو از امروز برای پیش خرید در دسترس هستند و از 26 آگوست عرضه خواهند شد. قیمت Watch 5 از 279.99 دلار آغاز می گردد در حالی که مدل پرو از 449.99 دلار آغاز می گردد. نسخه های LTE حدود 50 دلار اضافی قیمت دارند. هر دو ساعت دارای نسخه گلف فقط بلوتوثی هستند که از 329.99 دلار آغاز می گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5114

به "گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید