آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 21 آذرماه برگزار می شود

به گزارش مجله نماشو، آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران به صورت مجازی با رعایت شرایط ویژه در روز جمعه 21 آذرماه 99 برگزار خواهد شد.

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 21 آذرماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران در اطلاعیه ای برای کلیه داوطلبینی که برای آزمون زبان عمومی 18 مهر ماه 99 ثبت نام نموده و در آزمون 30 آبان 99 شرکت نموده اند و پیروز به کسب نمره 60 و یا بالاتر از آن نشده اند گفت با تمهیدات به عمل آمده و با نظر عالی مسئولین دانشگاه تهران، برای آخرین بار این آزمون به صورت مجازی با رعایت شرایط ذیل در روز جمعه 21 آذرماه 99 برگزار خواهد شد.

شرایط بدین شرح است:

1- مدت آزمون برای 100 سوال کمافی السابق 100 دقیقه می باشد که داوطلبین محترم از ساعت 9 صبح تا 10:50 صبح با اتصال به سیستم در آزمون شرکت می کنند و به سوالات پاسخ می دهند. امکان پاسخگویی به سوالات صرفاً به مدت 100 دقیقه در بازه زمانی فوق امکان پذیر می باشد و قبل از ساعت 9 و بعد از ساعت 10:50 آزمون در دسترس نخواهد بود.

2- برای اطلاع از تمهیدات مورد نیاز برای شرکت در آزمون و همچنین آگاهی از آخرین شرایط آزمون داوطلبان به صفحه https://r.ut.ac.ir/utept مراجعه بفرمایند.

3- داوطلبان می بایست تمهیدات مربوط به یک اتاق خالی که با تلفن هوشمند کل اتاق و در ورودی آن مشاهده می شود، عدم صحبت و تماس، عدم مراجعه به کتاب های دیگر، قرار دریافت چهره در طول امتحان در جلوی وبکم لپتاپ و … را درنظر بگیرند.

4- توصیه می شود داوطلبان با آرامش و بدون نگرانی در آزمون شرکت کنند و فقط توصیه ها و تمهیدات ذکر شده را انجام بدهند.

5- داوطلبین پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق ایمیل، در روز های چهارشنبه و پنجشنبه می توانند به سامانه وارد شوند. مانور اصلی روز چهارشنبه راس ساعت 14 برگزار می شود.

6- نام کاربری و رمز ورود به آزمون سه شنبه ساعت 18:00 به ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد. حتما ایمیل خود (و همچنین فولدر اسپم) را چک بفرمایید.

7- از آنجا که در طول آزمون ناظران به همراه سیستم هوشمند مراقب امتحان خواهند بود کیفیت عکس داوطلب که در پرونده واقع شده است مهم است. شرایط عکس مناسب در صفحه راهنما گذاشته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3385

به "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 21 آذرماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران 21 آذرماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید