آشنایی با کافه فلوریان ونیز ، ایتالیا Caff&ampegrave Florian

به گزارش مجله نماشو، کافه فلوریان ونیز

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با یکی از قدیمی ترین کافه های جهان در ایتالیا ، یعنی کافه فلوریان ونیز آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با کافه فلوریان ونیز ، ایتالیا Caff&ampegrave Florian

شهر ونیز یکی از عجیب ترین و در عین حال زیباترین منطقه ها جهان است که به خاطر سبک و ساختار شهری سالانه میلیون ها توریست را جذب می نماید. ونیز در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته است و به شکل جزیره ای کوچک بوده، جزیره ها به وسیله کانال هایی از هم جدا می شوند و تردد در این شهر به وسیله قایق ها انجام می گردد.

در تاریخ 29 دسامبر سال 1720 کافه ای با 2 اتاق ساده در ونیز ایتالیا به نام ونیز پیروز افتتاح شد. چندی بعد این نام تغییر نموده و کافه فلوریان نام گرفت. در آن موقع این کافه تنها جایی بود که برای زنان قهوه سرو می کرد. به مرور پای هنرمندان مشهور به این کافه باز شد و معروفیت آن چندین برابر شد. گوته، پروست، چارلز دیکنز و لرد بایرون از جمله این هنرمندان بودند. این کافه همچنان و بعد از گذشت نزدیک به 300 سال پابرجاست.

برای پذیرایی شدن در کافه فلوریان دو انتخاب دارید : می توانید به داخل ساختمان کافه بروید و از تماشا معماری ، نقاشی ها و دکوراسیون زیبا و تماشای آن لذت ببرید و یا اینکه بر روی صندلی های چیده شده در مقابل کافه و دور میدان لم بدهید و از تماشا منظره ها میدان سن مارکو که یکی از زیباترین میدان های ایتالیا است همراه با شنیدن موسیقی کلاسیک که از طریق ارکستر کوچک کافه نواخته می گردد لذت ببرید.

البته از قلم نیاندازید که هزینه لذت بردن از موسیقی جداگانه در صورت حساب شما درج می گردد (12 یورو برای هر نفر) که بعلاوه هزینه یک فنجان قهوه ساده (حدود 8 یا 9 یورو) می گردد به عبارتی 21 یورو برای هر نفر. بی شک در مقایسه با هر کجای جهان فلوریان قهوه خانه ارزانی نیست ولی قطعا تجربه دلپذیری دارد.

کافه فلوریان چند شعبه دیگر هم در سالهای اخیر دایر نموده است : یک کافه در فلورانس و دیگری در فروشگاه هرودز لندن و بعلاوه در دبی و ابوظبی ، که قطعا هیچکدام قدمت و حال و هوای قهوه خانه اصلی را ندارد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5338

به "آشنایی با کافه فلوریان ونیز ، ایتالیا Caff&ampegrave Florian" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کافه فلوریان ونیز ، ایتالیا Caff&ampegrave Florian"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید