آفریقای جنوبی و کانادا، حریفان ایران در مرحله مقدماتی

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: مسابقات انتخابی تور جهانی والیبال ساحلی قرعه کشی شد و حریفان تیم های ملی الف و ب ایران معین شدند.

آفریقای جنوبی و کانادا، حریفان ایران در مرحله مقدماتی

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، آخرین مرحله تور دنیای والیبال ساحلی در سال 2014 از فردا (چهارشنبه) با حضور 32 تیم برتر دنیا در کشور آفریقایی جنوبی شروع می گردد.

این در حالی است که 24 تیم مرحله نهایی تور والیبال ساحلی تعیین شده اند و 8 تیم دیگر از مسابقات انتخابی که امروز (سه شنبه) در شهر مانگوآنگ آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد، انتخاب می شوند. تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در این مرحله یک مسابقه خواهند داشت و در صورت پیروزی مجوز حضور در مرحله نهایی تور والیبال ساحلی 2014 را به دست می آوردند.

بر این اساس تیم ملی الف ایران شامل صابر هوشمند و بهمن سالمی در مرحله انتخابی با تیم آفریقای جنوبی (کوندر و فریدریکس) مسابقه خواهد داد. تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز در این مرحله به مصاف تیم کانادا (دییرنیگ و می) خواهد رفت.

حمید موحدی به عنوان سرمربی و کسری غفوری (سرپرست) تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی می نمایند. تورهای دنیای والیبال ساحلی هر ساله از فروردین ماه شروع و در 18 مرحله تا آذرماه ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 339

به "آفریقای جنوبی و کانادا، حریفان ایران در مرحله مقدماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفریقای جنوبی و کانادا، حریفان ایران در مرحله مقدماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید