آلودگی هوا و محدودیت تردد خودروها در پایتخت ایتالیا

به گزارش مجله نماشو، شهردار رم به منظور مقابله با مه دود غلیظ که بسیاری از شهرهای اصلی ایتالیا را فرا گرفته برای تردد خودروها در این شهر ممنوعیت نسبی اعمال نموده است.

آلودگی هوا و محدودیت تردد خودروها در پایتخت ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، براساس طرح شهردار رم تردد خودروها در این شهر امروز (یکشنبه) با محدودیت هایی انجام می گردد و پلیس افراد خاطی را به پرداخت جریمه محکوم می نماید.

این اقدام به دنبال تشدید آب و هوای پایدار و خشک در پایتخت ایتالیا و بسیاری از بخش های این کشور در نظر گرفته شده و باعث شده هوا به شدت آلوده گردد.

سطح نیتروژن دی اکسید در رم به میزان چشمگیری بالاست و از استانداردهای معین شده اتحادیه اروپا فراتر رفته است. همچنین براساس این طرح تنها خودروهای هیبریدی و برقی و خودروهایی که به محیط زیست آسیبی وارد نمی نمایند حق تردد دارند.

همچنین در شهر تورین واقع در شمال ایتالیا به دلیل سطح آلودگی هوا در روزهای آخر هفته طرح محدودیت فردا نیز ادامه پیدا می نماید. سطح آلودگی هوا در شهر تورین طی امسال برای مدت 62 روز بیشتر از استانداردهای معین شده در کشورهای اروپایی بوده است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، به گفته مقامات داخلی این کشور علت مه دود در ایتالیا معین شده و راه چاره هایی برای برطرف آن وجود دارد و اکنون فقط به اعمال سیاست های قوی برای اجرایی شدن آنها احتیاج است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 789

به "آلودگی هوا و محدودیت تردد خودروها در پایتخت ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا و محدودیت تردد خودروها در پایتخت ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید