احتمال رونمایی از مک بوک ایر جدید در هفته جاری

به گزارش مجله نماشو، از ویژگی های مک بوک ایر جدید اپل برخورداری از صفحه کلید سوئیچ قیچی خواهد بود که جایگزین صفحه کلید پروانه ای می گردد.

احتمال رونمایی از مک بوک ایر جدید در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، مینگ چی کو، افشاگر معروف، در گزارشی گفته بود که لپ تاپجدیدی از سری مک بوک ایر و همچنین نسخه به روزشده مک بوک پرو 13 اینچی در سه ماهه دوم 2020 رونمایی می گردد.

حال به نظر می رسد که چنین اتفاقی زودتر از زمان پیش بینی شده رخ خواهد داد. افشاگری که خواسته است نام وی فاش نگردد از رونمایی مک بوک ایر جدید در 28 اسفند خبر داده است. نیمه دوم سال 2020 از 1 آوریل (13 فروردین 99) آغاز می گردد و اگر این شایعات صحت داشته باشند،اپلدو هفته زودتر از زمان پیشبینی شده از مدل های جدید مک بوک ایر رونمایی می نماید.

افشاگر ناشناس تنها به زمان رونمایی از محصولات جدید اپل اشاره نموده است و اطلاعات دیگری از سری جدید مک بوک ایر نداریم. اپل در اکتبر 2019 آخرین مدل ازمک بوک ایررا رونمایی کرد که دارای ویژگی هایی از جمله حسگر تاچ ID، نمایشگر با ویژگی True Tone و صفحه کلید پروانه ای بود.

مینگ چی کو گفته است که اپل از صفحه کلیدهایی با سوئیچ قیچی در محصولات جدید استفاده خواهد نمود. از چنین صفحه کلیدی در مک بوک پرو 16 اینچی استفاده شده بود. صفحه کلید سوئیچ قیچی به صورتی طراحی شده است که هر کلید با قطعات پلاستیکی قیچی شکل به کلید دیگر متصل شده است. چنین طراحی به کاهش احتمال گیر کردن ذرات و اجسام بین دکمه های کیبورد یاری می نماید.

با وجود اینکه احتمال می رود در نسخه کوچک ترمک بوک پروو سری مک بوک ایر نیز از صفحه کلید سوئیچ قیچی استفاده گردد؛ اپل در مدل های قبلی از صفحه کلید پروانه ای استفاده نموده بود.

چندی پیش خبری نیز منتشر شد مبنی بر اینکه مک بوک پرو 14.1 اینچی جدیدی جایگزین مدل 13 اینچی خواهد شد. متاسفانه تاریخ دقیقی از رونمایی سری جدید مک بوک پرو اعلام نشده است و تنها می دانیم که در سه ماهه دوم 2020 معرفی خواهند شد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3887

به "احتمال رونمایی از مک بوک ایر جدید در هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رونمایی از مک بوک ایر جدید در هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید