پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: تقاضای بالاتر از انتظار برای محصولات جدید

به گزارش مجله نماشو، تحلیلگر چینی اپل؛ مینگ چی کو در آخرین گزارش خود درباره عملکرد اخیر اپل که در سایه شیوع کرونا مجبور به تعطیلی و کاهش فراوری شده بود، معتقد است این شرکت در فرایند ارائه محصولات جدید خود به بازار با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: تقاضای بالاتر از انتظار برای محصولات جدید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مینگ چی کو معتقد است که تقاضای آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس بالاتر از حد انتظار است، در حالی که تقاضای مینی آیفون 12 و آیفون 12 به اندازه پیش بینی شده نیست. در خاتمه، فروش کلی آیفون 12 رو به رشد است و به نظر می رسد که فروش آیفون 12 در فصل تعطیلات تا سال 2021 امیدوار کننده باشد.

تقاضا برای جدیدترین آیپد ایر نیز بیش از حد انتظار است و کو پیش بینی می نماید که فروش آیپد تا سال 2021 همچنان تقویت گردد، زیرا اپل گزارش می نماید که یک مدل miniLED جدید (مدل هایی با پشتیبانی از 5G و یک آیپد جدید با قیمت پایین تر) معرفی می نماید در نیمه دوم سال آینده وارد بازار می نماید.

اپل واچ سری 6 و اپل واچ اس ای اکنون فروش خوبی دارند و سال آینده به فروش می رسند. این گزارش فروش آن را به عملکرد های نوآورانه مدیریت سلامت و طراحی بهتر نسبت می دهد. در همین حال، تقاضا برای مک بوک های مجهز به M1 بیش از حد انتظار است و مینگ چی کو انتظار دارد که مدل های جدید مک بوک که در نیمه دوم 2021 عرضه می شوند با استقبال بسیار بالایی رو به رو شوند.

در انتهای دیگر طیف، فروش ایرپادز کمتر از حد انتظار است و پیش بینی می گردد که فروش ایرپادز در نیمه اول سال آینده میلادی روندی کاهشی داشته باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1412

به "پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: تقاضای بالاتر از انتظار برای محصولات جدید" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: تقاضای بالاتر از انتظار برای محصولات جدید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی جدید تحلیلگر اپل: تقاضای بالاتر از انتظار برای محصولات جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید