ارتقای کیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رصد می گردد

به گزارش مجله نماشو، تهران (پانا)-مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت از شروع طرح 3070 تا به امروز بخش عمده خدمات غیرحضوری رونمایی و همزمان با ارائه خدمات جدید، حفظ و ارتقای کیفیت و پایداری خدمات نیز رصد خواهد شد.

ارتقای کیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رصد می گردد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در هفتمین جلسه هفتگی آنالیز و ارزیابی سامانه های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح 3070 درحال اجرا است، گفت: هیچ گونه وقفه یا اخلالی در خدمات غیرحضوری نباید ایجاد گردد و خدمات غیرحضوری طرح 3070 باید به بهترین شکل ممکن در اختیار مردم قرار گیرد.

سالاری تأکید کرد: معاونت بیمه ای و مرکز فناوری اطلاعات با دقت و جدیت کامل به تمامی نظرات و پیشنهادات و همچنین اشکالات احتمالی که از سوی بهره برداران و بویژه مدیران استانی تأمین اجتماعی اعلام می گردد، رسیدگی می نمایند و قبل از رونمایی هر سامانه باید تأییدیه لازم از معاونت بیمه ای دریافت گردد.

وی بر لزوم آنالیز و ارزیابی دائمی خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: پایداری سیستم و پیشگیری از قطعی و کندی خدمات با جدیت دنبال شده و برای رصد و ارزیابی دائمی سامانه خدمات غیرحضوری از ظرفیت سایر شرکت های حوزه فناوری اطلاعات کشور نیز استفاده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اصلاح و ارتقاء معماری سیستم های فناوری اطلاعات این سازمان را نیز از مسائل حائز اهمیت دانست و گفت: هر اقدامی که برای تضمین خدمت رسانی بهینه و غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به مردم لازم باشد، با جدیت و عزم و اراده دنبال و هیچ محدودیتی در زمینه ارتقاء سامانه های سازمان وجود نخواهد داشت.

سالاری معاونت بیمه ای و ادارات کل تأمین اجتماعی سراسر کشور را به عنوان بهره برداران سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در پیشبرد طرح 3070 بیان کرد و گفت: نظرات و پیشنهادات بهره برداران با دقت کافی آنالیز می گردد و با همکاری بین واحدهای مختلف سازمان امید است، شاهد ارتقاء قابل توجه کیفیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

وی گفت: همکاران واحدهای فناوری اطلاعات نیز در ماه های اخیر برای تحقق این برنامه مهم زحمات فراوانی متقبل شدند و این طرح در کنار طرح نسخه الکترونیک منجر به ایجاد تحول اساسی در خدمات سازمان تأمین اجتماعی می گردد.

سالاری فرایند کنونی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را روبه پیشرفت ارزیابی کرد و گفت: مسئله خاصی که منجر به ایجاد توقف و یا انحراف در طرح گردد، وجود ندارد و این طرح مهم با همکاری واحدهای مختلف درحال اجرا است و انتظار می رود، مطابق بازه زمانی این طرح ها تکمیل گردد.

وی استفاده از ظرفیت سایر شرکت ها، بویژه استارت آپ ها را برای ارتقاء سامانه خدمات غیرحضوری و فراوری اپلیکیشن تلفن همراه از مسائل کلیدی جهت موفقیت این طرح برشمرد و گفت: تمامی خدمات غیرحضوری را از منظر استفاده نماینده نهایی آنالیز و خدمات را به گونه ای ارائه می دهیم که مردم با سهولت و اطمینان کامل از خدمات غیرحضوری استفاده نمایند.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای موفقیت آمیز طرح 3070 پرداختند.

براساس طرح 3070 که طی ماه های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی شروع شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت، هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و به وسیله درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir در دسترس قرار می گیرد.

طرح 3070 روز دوشنبه (19 آبان) با حضور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری های این سازمان افتتاح شد.

این طرح با ارائه 30 خدمت الکترونیک، 70 میلیون مراجع از مجموع 96 میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاری های این سازمان را کاهش می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3322

به "ارتقای کیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رصد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای کیفیت و پایداری خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی رصد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید