معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

به گزارش مجله نماشو، آشنایی با پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز | British Airways FIRST CLASS

امروز می خواهیم تا پرواز فرست کلاس شرکت هوایپمایی بریتیش ایرویز (British Airways FIRST CLASS) را به شما معرفی نماییم. فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز شاید به نوعی هم حس سفری مجلل را در یکی از برترین پروازهای دنیا به شما بدهد و هم شما را همچون فردی عالی رتبه در بین دوستانتان نشان دهد. به هر حال این کلاس پروازی مشخصات خاص و ویژه ای دارد که دیگر کلاس های پروازی این شرکت ندارند و همین تفاوت ها باعث ایجاد حسی مثبت در مسافرانش می شود. در ادامه با ما در خبرنگاران در معرفی پرواز فرست کلاس بریتیش ایرویز همراه باشید.

معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

مختصری از شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways) به عنوان بزرگ ترین ایرلاین در سطح انگلیس از نظر تعداد ناوگان هواپیمایی و یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های هواپیمایی های دنیا به شمار می رود. این شرکت هواپیمایی مشهور با ناوگانی برابر با 306 فروند هواپیما شبکه پروازی بسیار گسترده ای دارد و روزانه به بیش از 183 مقصد در سر تا سر دنیا پرواز مستقیم دارد.

این شرکت هواپیمایی به علت امنیت پرواز و کیفیت خدماتی که در طول همواره زبانزد خاص و عام بوده است و بسیاری از افراد در هنگام سفر سعی می نمایند بلیط هواپیما و پرواز خود را از بریتیش ایرویز را تهیه نمایند. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در واقعایرلاینی انگلیسی است که در سال 1974 تاسیس شد. دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر هاموندوورتس بریتانیا قرار گرفته است. فرودگاه های هیترو لندن (London Heathrow Airport) و فرودگاه گاتویک لندن (Gatwick Airport) به عنوان قطب اصلی بریتیش ایرویز فعالیت می نمایند. بریتیش ایرویز در ایران نیز فعال است و اولین پرواز این ایرلاین به تهران در سال 1946 اجرا شده است.

در حال حاضر بریتیش ایرویز در تهران نیز دفتر مرکزی دارد و پروازهای متعددی به مقاصد مختلف انجام می دهد. شرکت هواپیمایی برتیش ایرویز یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین ناوگان هواپیمایی را در بین تمام ایرلاین های دنیا در اختیار دارد. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز به عنوان یکی از مشتریان قدیمی شرکت هواپیما سازی بوئینگ به شمار می رود.

این ایرلاین در سال 1998 سفارش خرید 59 فروند ایرباس A320 را به شرکت ایرباس ارائه داد. در سال 2007 نیز برنامه نوسازی و تجهیز ناوگان خود را ادامه داد و 12 فروند ایرباس A380 و 24 فروند بوئینگ 787 خریداری کرد.

هواپیمای بوئینگ 777 پرکاربردترین هواپیمای استفاده شده در بریتیش ایرلاین است و این ایرلاین 59 فروند از این مدل هواپیما را در ناوگان هواپیمایی خود دارد. بریتیش ایرویز یکی از معدود ایرلاین هایی است که به تمام 6 قاره دنیا پرواز مستقیم دارد.

این ایرلاین با به کارگیری هواپیماهای مدرن بوئینگ و ایرباس سفری امن و راحت را برای مسافران تضمین می نماید. در حال حاضر بریتیش ایرویز به 183 فرودگاه در کشورهای مختلف دنیا پرواز مستقیم انجام می دهد. پررفت و آمدترین مسیر پروازی بریتیش ایرویز از لندن به نیوریورک و لندن به دوبلین است. پرواز مستقیم از فرودگاه هیترو لندن به فرودگاه امام یکی از این پروازهاست که تقریبا 6 بار در هفته انجام می گردد.

بریتیش ایرویز با ارائه کلاس های پروازی مختلف بر اساس بودجه ها و سلیقه های متفاوت به ارائه خدمات پروازی می پردازد. در تمامی پروازهای بریتیش ایرویز نهایت راحتی و ارائه برترین خدمات مدنظر قرار می گیرد. در حال حاضر بریتیش ایرویز در کلاس های پروازی مالی یا اکونومی (economy)، پریمیوم اکونومی (premium economy)، تجاری یا بیزنس کلاس (business) و فرست کلاس (First class) به مسافران خدمات رسانی می نماید. در پروازهای کوتاه و طولانی دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس کلاس ارائه می گردد.

در پروازهای طولانی مدت علاوه بر این، دو کلاس پروازی دیگر نیز وجود دارد: فرست کلاس و پریمیوم کلاس. از جمله امکاناتی که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در اختیار مسافرانش قرار می دهد این است که می توانید هنگام چک این صندلی خود را انتخاب کنید. مگر آنکه بلیط شما از نوع کلاسیک رزرو شده باشد.

حتی این امکان برای مسافران نیز وجود دارد که با هزینه اضافی، صندلی خود را از قبل انتخاب نمایند. مسافرانی که بلیط هواپیمای بریتیش ایرویز را رزرو نموده اند اجازه دارند یک ساک دستی و یک قلم شی کوچک (مثل لپتاپ، کیف دستی…) را با خود همراه داشته باشد.

مجموع وزن این دو نباید بیشتر از 23 کیلوگرم باشد. در صورتی که وزن بارتان بیشتر از این اندازه باشد مشمول اضافه بار خواهید شد و باید به ازای هر کیف و چمدان اضافه مبلغی را به عنوان جریمه بپردازید. البته باید این نکته را بگوییم که قانون حمل بار در پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس کمی فرق دارد.

در پرواز بیزنس کلاس هر مسافر می تواند تا 2 چمدان به وزن مجموعا 32 کیلوگرم با خود حمل کند، و در پرواز فرست کلاس نیز وزن بار مجاز برای هر مسافر 3 چمدان با حداکثر وزن 32 کیلوگرم است.

پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز

در طول پروازهای فرست کلاس بریتیش ایرویز به قول فرنگی ها، حس کاملا های رویالیتی به شما دست می دهد البته باید هزینه ای های رویالیتی هم پرداخت کنید! از جمله امکاناتی که در این پرواز برای مسافرانش وجود دارد، فضای کاملا خصوصی جایگاه های آن ها با برترین امکانات موجود است.

مسافران این پرواز بی شک در برترین حالت راحتی و سفر به سر می برند زیرا صندلی های آنان از جنس چرم است و به صورت مخصوص طراحی شده است. خدمه و پرسنل پرواز در طو پرواز همواره در کنار شما هستند و در فکر آماده ساختن هر نوع اسباب آرامش مسافران این پرواز می باشند.

شما در فراز آسمان ها نیز می توایند از اینترنت پر سرعت بهره ببرید. منوی تفریح این پرواز فوق العاده است و حتی مکن است که از آهنگ های آخرین به روزرسانی آی تیونز و اسپوتیفای گوشی شما نیز به روزتر باشد!

انواع پورت های ورودی برای استفاده از فلش ها و بعلاوه شارژ انواع وسایل الکترونیکی همراه شما به راحتی در این پرواز و در کنار صندلی شما امکان پذیر است. در عی حال با تمام این امکانات نباید از کیفیت غذای این پرواز صرف نظر کرد چون مخصوص است و فوق العاده.

این پروازها در مسیرهای خاص دارای امکانات خاص تر و یژه تری نیز می شوند. در آخر باید این نکته را بگوییم که این شرکت برای پروازهای فرست کلاسش در فرودگاه های اصلی خود، ورودی و سالن انتظار مجزا دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5317

به "معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید