ارزان ترین شرکت های هواپیمایی در اروپا کدامند؟

به گزارش مجله نماشو، اگر قصد سفر دارید و بدنبال ایرلاین های ارزان هستید، ما در این مطلب شما را با ارزان ترین شرکت های هواپیمایی در اروپا آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

ارزان ترین شرکت های هواپیمایی در اروپا کدامند؟

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

ایرلاین های ارزان

ایزی جت (EasyJet): این ایرلاین بریتانیایی که دفتر مرکزی آن در فرودگاه لوتن لندن واقع شده، از لحاظ تعداد انتقال مسافران و پروازهای بین المللی بزرگترین شرکت هواپیمایی بریتانیا به شمار می رود. ایزی جت با در اختیار داشتن 340 فروند هواپیما در ناوگان هوایی خود، به 124 مقصد بین المللی پرواز می نماید.

نروژین ایر (Norwegian): این شرکت هواپیمایی در سال 2003 میلادی افتتاح شد و شروع به کار کرد. پایگاه اصلی این ایرلاین فرودگاه اورلند است که به صورت روزانه به 121 مقصد داخلی و خارجی در مناطق و قاره های مختلف دنیا پرواز می نماید.

رایان ایر (Ryanair): رایان ایر به عنوان یک ایرلاین ایرلندی، بزرگترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت اروپا به شمار می رود که بطور روزانه در بیش از 270 خط هوایی در 21 کشور اروپایی پرواز می نماید.

یورو وینگز (Eurowings): یورووینگز یک شرکت هواپیمایی آلمانی است که در سال 1993 میلادی که بعد از ادغام دو شرکت هواپیمایی مستقر در شهرهای نورنبرگ و دورتموند تأسیس و راه اندازی شد. این شرکت همچنین در سال 2006 میلادی توسط لوفتهانزا خریداری شد. دفتر مرکزی این ایرلاین در آلمان واقع شده است و به بالغ بر 48 مقصد داخلی و خارجی پرواز می نماید.

ویولینگ ایرلاینز (Vueling Airlines): ویولینگ یک شرکت هواپیمایی اسپانیایی است که پایگاه اصلی آن فرودگاهی در نزدیکی شهر بارسلون واقع شده است. این ایرلاین با در اختیار داشتن بالغ بر 70 فروند هواپیما در سایز و برندهای مختلف، به 106 شهر و مقصد داخلی و خارجی پرواز می نماید.

جت 2 دات کام (Jet2.com): این ایرلاین ارزان قیمت بریتانیایی که در سال 2002 میلادی تاسیس و راه اندازی شد، هم اکنون به صورت روزانه به بالغ بر 65 مقصد بین المللی پرواز می نماید و مسافران خود را به شهرها و کشورهای مختلف جابجا می نماید.

ویز ایر (Wizz Air): ویز ایر یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در مجارستان محسوب می گردد که دفتر مرکزی آن در شهر بوداپست، پایتخت این کشور واقع شده است و به 35 کشور که بیشتر در مناطق اروپا واقع شده اند، پرواز می نماید. این ایرلاین با اینکه حامل پرچم مجارستان نیست، اما دارنده بیشترین تعداد ناوگان هوایی در این کشور به شمار می رود.

ایر بالتیک (airBaltic): ایربالتیک (AirBaltic) شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور لتونی است که در کلاس خطوط هوایی ارزان قیمت دسته بندی می گردد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ریگا واقع شده است و مقر اصلی پروازهای آن نیز از فرودگاه بین المللی ریگاست. این ایرلاین با در اختیار داشتن 25 الی 35 فروند هواپیمای مختلف، مسافران خود را به بالغ بر 60 مقصد داخلی و خارجی منتقل می نماید.

پوبدا (Pobeda): پوبدا یک شرکت هواپیمایی روسی است که دفتر مرکزی آن در شهر مسکو واقع شده و در سال 2014 میلادی تاسیس و راه اندازی شد. این ایرلاین زیرمجموعه شرکت مادر ائروفلوت روسیه به عنوان بزرگترین ایرلاین این کشور پهناور به شمار می رود.

منبع: عصر سفر

منبع: همگردی
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 644

به "ارزان ترین شرکت های هواپیمایی در اروپا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین شرکت های هواپیمایی در اروپا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید