استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/لرستان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استاد علی پور، سال ها بوده در کمال خشوع، خضوع و احترام به مردم به خلق آثار ماندگاری در عرصه موسیقی استان فعالیت دارد.

استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد

فرید رحمتی در مراسم تجلیل از استاد فرج علیپور نوازنده و خواننده پیشکسوت لرستانی که امروز 29 شهریورماه به نیابت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این هنرمند شهیر صورت گرفت، با اشاره به صندلی ویژه استاد علیپور در عرصه موسیقی کشور، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت از هنرمندان تراز اول کشور، نسبت به تجلیل از هنرمندان استان های مختلف کشور اقدام نموده که در این میان استاد فرج علیپور در کنار تنی چند از هنرمندان پیشکسوت و تراز اول استان، امروز مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی توضیح داد: استاد علی پور، سال هاست در کمال خشوع، خضوع و احترام به مردم به خلق آثاری ماندگار در عرصه موسیقی لرستان پرداخته و امیدواریم در سلامت کامل همچنان به خلق لحظاتی ماندگار برای مردم استان لرستان بپردازند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه افزایش نشاط اجتماعی، تاب آوری جامعه در شرایط سخت کنونی را افزایش می دهد، اعلام کرد: مردم ما امروزه به شدت نیازمند شادی هستند و امیدواریم پس از سرانجام ماه صفر و با مساعد شدن شرایط کرونایی استان، شاهد حضور مجدد هنرمندانی همانند استاد علیپور بر روی صحنه باشیم.

رحمتی اضافه نمود: قرار بود این جلسه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردد، اما ایشان در راستای جلسه و ملاقات با مقام عالی وزارت، به تهران عزیمت نموده اند تا پیگیر نیازمندی های جامعه فرهنگی و هنری استان باشند.

احمد گودرزیان فرماندار ویژه بروجرد هم در این ملاقات ضمن تشکر از نگاه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان پیشکسوت، اظهار کرد: ارج نهادن به مقام اساتیدی همانند استاد علیپور، موجب ایجاد انگیزه در بین نسل جوان و نوجوان می گردد.

وی اعلام کرد: امیدواریم پس از سرانجام دوران سخت بیماری کرونا، شاهد اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله برگزاری کنسرت موسیقی با حضور استاد علیپور در شهرستان باشیم.

استاد فرج علیپور هم ضمن تشکر از حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل لرستان، گفت: تمامی هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی نیازمند حمایت هستند تا بدون دغدغه اقتصادی به خلق اثر بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2301

به "استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید