استاندار قزوین برای حل مشکل مسکن خبرنگاران دستور داد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز چهارشنبه در دیداربا اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن خانه مطبوعات قزوین برای حل مسائل مسکن خبرنگاران قول همکاری و مساعدت داد.

استاندار قزوین برای حل مشکل مسکن خبرنگاران دستور داد

استاندار قزوین پس از دریافت گزارشی از وضعیت کنونی تعاونی مسکن خبرنگاران اظهارداشت: طولانی شدن پروژه خانه دار شدن خبرنگاران نگرانی این گروه را در پی داشته و ما آمادگی داریم برای حل آن از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: با هماهنگی میان معاون عمرانی استاندار و شهردار قزوین امیدواریم بزودی وضعیت تعاونی مسکن خبرنگاران معین گردد تا اعضای آن به حق و حقوق خود برسند.

استاندار گفت: نباید مسائل تعاونی های مسکن استان اینقدر طولانی گردد تا نارضایتی عمومی را بدنبال داشته باشد و مصمم هستیم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهیم.

در این دیدار امیر رجبی، رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات قزوین هم با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن خبرنگاران گفت:تعاونی مسکن مطبوعات قزوین در سال 87 تشکیل گردیده و با بیش از 100 عضو هنوز نتوانسته است خبرنگاران را صاحب خانه کند.

وی اضافه نمود: به دلیل تنگناهای مالی خبرنگاران در سالهای گذشته نتوانستند هزینه های ساخت را تامین نمایند و پروژه نیمه کاره رها گردیده لذا از استاندار و شهردار انتظار داریم برای تکمیل این پروژه و یا مشخص تکلیف آن مساعدت لازم را انجام دهند.

علی علیمحمدی مدیرعامل تعاونی مسکن مطبوعات استان هم اظهارداشت: مسائل مالی و حقوقی موجب گردیده تا با گذشت بیش از 10 سال وضعیت این تعاونی بلاتکلیف و نامعین باشد و تداوم این روند اسیب زیادی به خبرنگاران خواهد زد.

وی بیان نمود: اعضای تعاونی در شرایط کنونی از ساخت این پروژه ناتوان هستند و در صورت یاری مسئولان می توان با فروش زمین؛ دادن زمین معوض این پروژه را از بلاتکلیفی خارج کرد.

استاندار قزوین پس از این جلسه در تماس با شهردار قزوین دستور اکید داد تا با همکاری معاون عمرانی استانداری و شهردار قزوین برای حل این مشکل راهکاری عملی اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2521

به "استاندار قزوین برای حل مشکل مسکن خبرنگاران دستور داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قزوین برای حل مشکل مسکن خبرنگاران دستور داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید