استراتژی جدید انگلستان برای دانشجویان بین المللی

به گزارش مجله نماشو، انگلستان استراتژی جدیدی برای جذب 600 هزار دانشجوی بین المللی تا سال 2030 در نظر گرفته است.

استراتژی جدید انگلستان برای دانشجویان بین المللی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از تایمز هایر اجوکیشن، استراتژی آموزش بین المللی جدید دولت انگلستان بر این است که تعداد دانشجویان بین المللی را تا سال 2030 به 600 هزار نفر برساند. بخش آموزش وپرورش این کشور افزایش تعداد دانشجویان بین المللی را برد عظیم می داند.

این استراتژی مشترک میان بخش آموزش وپرورش و روابط بین الملل انگلستان شانزدهم مارس منتشر شده و مسیری برای رشد 30 درصدی میزان دانشجویان بین المللی محصل در مؤسسات آموزش عالی در این کشور است.

دانشگاه های بین المللی انگلستان برای جذب دانشجو از سراسر جهان کوشش زیادی نموده اند. این امر نشان می دهد که انگلستان نه تنها آماده استقبال از دانشجویان بین المللی است بلکه در کوشش است تا از کشورهای رقیبش عقب نیفتد.

در سال 2016 دولت استرالیا اظهار داشت که برنامه دارد تا سال 2025 تعداد دانشجویان بین المللی خود را از 500 هزار به 720 هزار نفر برسد. کانادا و آلمان نیز برنامه هایی برای رشد میزان دانشجویان بین المللی دارند.

4021/ن

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3755

به "استراتژی جدید انگلستان برای دانشجویان بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژی جدید انگلستان برای دانشجویان بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید