استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد توسعه می یابد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد توسعه می یابد.

استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد توسعه می یابد

بهزاد چوپانکاره در تشریح اهداف و اولویت های برنامه های استقبال از بهار و ارتقای کیفیت جشنواره استقبال از بهار 1401 اظهار کرد: بر مبنای سیاست های شورای اسلامی شهر مشهد الزامی است که نگاه و نظر مردم درباره فضای شهری باید بیشتر گردد.

وی ادامه داد: در واقع اهمیت مقدار مشارکت اجتماعی و مشارکت مردمی و انتخاب المان هایی که قرار است در شهر نصب گردد باعث شد که در سال گذشته و سال جاری نظر شورای اجتماعی محلات به عنوان فعالان فرهنگی که اتفاقاً دغدغه محله خودشان را دارند، بگیریم. هدف استفاده از نظرات و مشارکت مردمی برای بهبود کیفیت سیما و منظر شهر با استفاده از المان ها و ارایه های هنری در مناسبت های مختلف است.

رئیس اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد ضمن تأکید بر لزوم اخذ آرای مردم برای اکران یک اثر هنری در شهر، تاکید نمود: این اتفاق یاری می نماید که بتوانیم اتفاقات و رویدادهای بهتری را در شهر مشهد رقم بزنیم. مطمئنا احتیاج داریم که در این گام های ابتدایی، حضور شورای اجتماعی محلات را بیشتر از قبل در کنار خودمان احساس کنیم و حضور پر مهر شما در کنار مجموعه هایی که مشغول کوشش برای زیباسازی سیما و منظر شهر هستند بی اثر نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، چوپانکاره توضیح داد: مطمئناً تاثیر آرای شما در یاری کردن به اینکه در چه بخش ها و چه سطوحی، به چه مقدار و در چه حجمی افزایش یابد، قابل توجه و تامل خواهد بود.

وی اعلام کرد: امروز بخش آثار گلستان و در واقع گل آرایی شهر مشهد که به همت سازمان پارک ها و معاونت خدمات شهری مشهد رقم خواهد خورد، به رای گیری گذاشته می گردد و از نظرات شوراهای اجتماعی محلات در این حوزه بهره مند خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2234

به "استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از نظر مردم در زیباسازی فضاهای شهر مشهد توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید