استقلال 2 - تراکتور 1؛ پیروزی شاگرد مقابل استاد

به گزارش مجله نماشو، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و تراکتور از هفته 26 لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی آبی پوشان به سرانجام رسی.

استقلال 2 - تراکتور 1؛ پیروزی شاگرد مقابل استاد

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تحریر از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، استقلال و تراکتور از ساعت 19:15 به مصاف هم رفتند و این ملاقات با پیروزی 2-1 استقلال به خاتمه رسید. مهدی قائدی در این بازی به تنهایی دو گل را برای استقلال به ثمر رساند و روی هر دو گل هم خلاقیت فردی به خرج داد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی پور (از دقیقه 65 داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (از دقیقه 84 آرش رضاوند)، مسعود ریگی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری (از دقیقه 84 آرمان رمضانی)

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، هادی محمدی، پیمان کشاورز (از دقیقه 17 سعید ایرانخواه)، علی فتحی، محمد عباس زاده، محمد قنبری (از دقیقه 63 محمد قنبری)، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان دنیا، پیمان بابایی (از دقیقه 90 امین اسدی) و بهزاد سلامی

سرمربی تراکتور: فیروز کریمی

استقلال که برای اینکه رتبه سوم و سهمیه آسیایی خود را تا حدود زیادی قطعی کند، در پی پیروزی در یک بازی خانگی بود و شاگردان مجیدی پیروز شدند با ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم، سه امتیاز حساس را از آن خود نمایند. در این بازی که نیمه اول بدون گلی را پشت سر گذاشت، 45 دقیقه دوم آن بسیار دیدنی و مجذوب کننده دنبال شد. مهدی قایدی مرد نخست این بازی بود. او روی گل نخست تیمش نقش بسیار ویژه ای داشت و پس از تعقیب توپ روی پاس رو به عقب فخرالدینی، با ضربه ای چپ زمینه ساز گل نخست تیمش بود.

باشوی کوچک در ادامه هم با استفاده از پاس خوب ریگی، با ضربه ای بغل پا گل دوم را به ثمر رساند و حتی ثانیه هایی بعد، فرصت مشابهی را به دست آورد که ضربه بغل پای او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ثانیه های خاتمهی تراکتور به وسیله تعویض طلایی فیروز کریمی یعنی امین اسدی به گل رسید. ارسال رزاق پور و ضربه سر اسدی، باعث باز شدن دروازه حسینی پس از 4 بازی شد و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به خاتمه رسید تا استقلال رتبه سوم خود را تا حد بسیار زیادی قطعی کند.

توضیح گل ها:

استقلال یک - تراکتور صفر (دقیقه 53: هادی محمدی - گل بخودی): ارسال بلند موسوی به روی دروازه به فخرالدینی رسید و این بازیکن به استپ سینه قصد داشت توپ را به اخباری برساند ولی روی اشتباه گلر تبریزی ها و تیز هوشی مهدی قایدی باعث شد او زودتر به توپ برسد. ضربه چیپ این بازیکن از بالای سر اخباری در حال ورود به دروازه بود که هادی محمدی پیش از ورود توپ به دروازه، قصد دفع آن را داشت و ضربه این بازیکن وارد دروازه تیمش شد تا حساب کار یک بر صفر گردد.

استقلال 2 - تراکتور صفر (دقیقه 59: مهدی قایدی): پاس رو به عقب هادی محمدی به اخباری رسید و اشتباه عجیب سنگربان تبریزی ها در دفع توپ، باعث شد تا توپ به ریگی برسد و این بازیکن با یک ضربه سر مهدی قایدی را در فرصت مناسبی قرار دهد و مهاجم بوشهری استقلالی ها پس از عبور از هادی محمدی و ایران خواه، با ضربه ای بغل پا و فنی، دروازه تراکتور را برای بار دوم باز کرد.

استقلال 2 - تراکتور یک (دقیقه 90+2: امین اسدی): ارسال سیدابوالفضل رزاق پور به روی دروازه به ضربه سر امین اسدی همراه شد که توپ این بازیکن با ورود به درون دروازه، قفل دروازه حسینی را باز کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 14: پاس خوب محمد نادری پشت محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی و بغل پا، توپش را به سمت دروازه اخباری فرستاد که با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال یک کرنر از سمت راست به روی دروازه تراکتور با ضربه سر ارسلان مطهری روبرو شد و این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: اشتباه عظیم سعید ایران خواه باعث شد تا ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری قرار بگیرد و در حالیکه قایدی در فرصت بهتری قرار داشت و اخباری هم از دروازه بیرون آمده بود، مطهری ضربه اش را به سمت دروازه زد که با تکل بسیار خوب هادی محمدی مدافع تراکتور این توپ به بیرون رفت و در ادامه هم داور خطای مطهری را به روی اخباری خاطرنشان کرد.

دقیقه 50: پیمان بابایی مهاجم تبریزی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک فرصت شد و شوت این بازیکن با اختلاف اندک از کنار زمین به بیرون رفت.

دقیقه 60: اشتباه عجیب دیگر از فخرالدینی و پاس او به قایدی یک فرصت مناسب و دقیقا مشابه گل دوم استقلالی ها را در اختیار این بازیکن قرار داد که او پس از عبور از هادی محمدی، با ضربه ای بغل پا و فنی، ضربه اش را به سمت دروازه تراکتور زد که توپ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 81: ارسال یک کرنر به روی دروازه با مشت حسینی همراه شد که توپ در ادامه با برخورد به هادی محمدی بازیکن تراکتور، به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 83: حملات تراکتور برای کاهش فاصله بیشتر شد و شوت فخرالدینی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2971

به "استقلال 2 - تراکتور 1؛ پیروزی شاگرد مقابل استاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 2 - تراکتور 1؛ پیروزی شاگرد مقابل استاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید