استیلی: باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم، پرسپولیس هنوز هم شانس اول قهرمانی است

به گزارش مجله نماشو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، در خصوص بازی دادن به نورافکن در پست مدافع میانی باید به نظر اسکوچیچ احترام بگذاریم.

استیلی: باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم، پرسپولیس هنوز هم شانس اول قهرمانی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید استیلی در حاشیه مراسم امروز (چهارشنبه) یک مؤسسه خیریه گفت: جا دارد واقعاً تشکر کنم. مخصوصاً از امیر عابدزاده که در ایران ماند و در این کار خیریه شرکت کرد. امیر عابدزاده درون دروازه ایستاد و بچه ها به او پنالتی زدند. این یک کار فوق العاده و روحیه بخش برای بچه ها بود. همه ما وظیفه داریم در بحث مسئولیت های اجتماعی حضور پیدا کنیم و این یک کار ارزشمند است که وظیفه دارم تشکر کنم.

وی درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل امارات نیز شرح داد: شرایط تیم ملی فوق العاده است. نتایج هم فوق العاده است. صعودمان به جام جهانی هم غرورانگیز بود و هم خیلی سریع رخ داد. جا دارد از کادر فنی تیم ملی تشکر کنیم که باعث خوشحالی و غرور مردم ایران شدند. ما از بازی های دیگر می توانیم به عنوان بازی تدارکاتی استفاده کنیم. بحث سیدبندی نیز وجود دارد و اگر شرایط مان در دو بازی بعد خوب باشد در سیدبندی هم این موضوع خیلی تأثیر دارد. ما نیمکت خیلی قوی هم داریم. یکسری مسائل داریم که برترین تیم های جهان هم دارند. امیدوارم اعضای کادر فنی این مسائل را رفع نمایند. مثلاً در پرس و باز پس گیری توپ باید خیلی هماهنگ باشیم. در بحث ضربات ایستگاهی هم ما باید بتوانیم به نحوی شایسته عمل کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به انتقادها از اسکوچیچ برای بازی دادن به نورافکن در پست مدافع میانی توضیح داد: ما باید به نظر مربی احترام بگذاریم. شاید من هم موافق بازی نورافکن در دفاع وسط نباشم، اما این نظر مربی است. ما خودمان در تیم امید هم چون مدافع میانی نداشتیم از نورافکن در پست مدافع میانی استفاده می کردیم، ولی الان به علت اینکه فرشاد فرجی، یزدانی و آقاسی روی نیمکت هستند شاید این کار یک میزان از لحاظ روحی و روانی روی این بازیکنان اثر بگذارد. در هر صورت ما باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم. امیدوارم اسکوچیچ هم علت قانع نماینده ای داشته باشد. به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و باید احترام بگذاریم.

استیلی در خصوص اینکه بعضی افراد معتقدند باید یک مربی بزرگ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد، گفت: این در حوزه اختیار ما نیست و در حوزه اختیارات فدراسیون است. نتایج قابل دفاع است، ولی کنار تیم نیستیم تا بقیه شرایط را ببینیم. ما چون نزدیک تیم نیستیم نمی توانیم قضاوت کنیم. من همواره مثال زدم، ما با ویرا به جام جهانی صعود کردیم، ولی آن موقع آقای صفایی فراهانی نشست و گفت شرایط الان طوری است که با ایویچ به جام جهانی می رویم. اسکوچیچ از تیم ملی شناخت دارد، اما از همه مهمتر این است که مسائل روانی و ... روی تیم اثر دارد. به نظرم برترین نفرات کسانی هستند که از نزدیک با اسکوچیچ کار می نمایند و می توانند نظر دهند.

وی راجع به شرایط تیم پرسپولیس و بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات نیز مطرح نمود: خدا را شکر شرایط بهتر شد و گل محمدی برگشت. مسائل در پرسپولیس زیاد است، مخصوصاً سال جاری مسائل مالی زیاد است. به اعتقاد من همه باید یاری نمایند. وقتی پرسپولیس بازی را می برد شادی به خانه های مردم می رود. طرفداران صاحبان اصلی این باشگاه هستند و ما باید کاری کنیم که طرفداران ناراحت نباشند. من آقای درویش را دیدم و گفتم که کار در پرسپولیس سخت است، چون بحث مسائل مالی در میان است. باید اعضای کادر فنی یاری نمایند تا درویش پیروز گردد. در هیئت مدیره هم باید کسانی باشند که بتوانند بحث مالی باشگاه را حل نمایند. با حذف از آسیا بازیکنان و کادر فنی به لحاظ روحی آسیب دیدند، ولی الان در جام حذفی و لیگ باید کوشش نمایند. به نظرم الان هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، اگر اسیر مسائل حاشیه ای نباشد و مسائل مالی حل گردد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا با گل محمدی صحبت نموده است، گفت: با یحیی نتوانستم صحبت کنم، اما با مطهری حرف زدم. قطعاً مسائل حل شدنی است. یحیی و کادر فنی هم برای مردم کوشش می نمایند و قطعاً سعی خواهند کرد با ششمین قهرمانی باعث خوشحالی طرفداران شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2044

به "استیلی: باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم، پرسپولیس هنوز هم شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم، پرسپولیس هنوز هم شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید