اقبالی: هافبک ها و مهاجمان تیم ملی ارتباط منطقی ندارند، باید به کره جنوبی بیشتر توجه کنیم

به گزارش مجله نماشو، کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است ارتباطی منطقی میان هافبک ها و مهاجمان تیم ملی ایران وجود ندارد.

اقبالی: هافبک ها و مهاجمان تیم ملی ارتباط منطقی ندارند، باید به کره جنوبی بیشتر توجه کنیم

مسعود اقبالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره همگروهی ایران با کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: گروه ها تفاوتی با هم ندارند و توازن میان دو گروه برقرار است. به جز کره جنوبی، سایر تیم ها همسایه ما هستند و رفت و آمد به این کشورها راحت تر است. همه تیم های این مرحله، شایسته حضور در این صندلی بوده اند و می توانند برای ما مشکل ساز باشند.

وی با بیان اینکه لبنان و سوریه در مرحله گذشته مسابقات هم عملکرد بسیار خوبی داشته اند، توضیح داد: عراق یکی از تیم های قدرتمند آسیا و همواره گربه سیاه ما بوده است. باید دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم، تمرینات در محل های خوبی پیگیری گردد و به مسائل اقتصادی توجه کنیم. زمان کافی نداریم و کمتر از دو ماه تا مسابقات به جای مانده است. باید بازیکنان را حداقل سه بار دور هم جمع کنیم و به سیستمی احتیاج داریم تا بیشتر روی آن کار گردد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان گفت: خوشبختانه به گفته ما توجه شد و قرارداد اسکوچیچ را تمدید کردند. در شرایطی نیستیم که مربی کاریزماتیکی به تیم ملی بیاوریم و باید مبلغ سنگین تری هم به مربی تازه پرداخت کنیم. با این حال ممکن است مشکلاتی ایجاد گردد و هاشمیان و باقری می توانند به سرمربی یاری نمایند.

اقبالی با اشاره به اشکالات شاگردان اسکوچیچ اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی، اسکوچیچ را پذیرفته اند و می توانند تیم خوبی کنار هم ایجاد نمایند. با این حال در مرحله مقدماتی، مشکلاتی در خطوط میانی و دفاعی داشتیم و مدافعان ما محک جدی نخوردند. ارتباط منطقی میان هافبک ها و مهاجمان ما وجود نداشت و باید شناخت متقابلی میان آنها وجود داشته باشد. تیم ملی حدود 12 لژیونر دارد و باید با افزایش شناخت بازیکنان نسبت به یکدیگر، انسجام تیمی بهتری ایجاد کنیم.

وی در خصوص دشوارترین بازی تیم ملی ایران در گروه A گفت: مشکل اساسی و سخت ترین بازی ما روی کاغذ مقابل کره جنوبی است و باید این تیم را شکست دهیم. باید کار را با جدیت دنبال کنیم و برای هر تیم، برنامه خاصی داشته باشیم. در مرحله قبل کار سختی مقابل عراق داشتیم و با سوریه هم بازی کردیم که البته بازیکنان اصلی در آن تیم حضور نداشتند. امارات تیمی باکیفیت است و نباید به سادگی از آن گذشت. هر بازی باید یک فینال باشد، اما به کره جنوبی باید بیشتر توجه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2366

به "اقبالی: هافبک ها و مهاجمان تیم ملی ارتباط منطقی ندارند، باید به کره جنوبی بیشتر توجه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبالی: هافبک ها و مهاجمان تیم ملی ارتباط منطقی ندارند، باید به کره جنوبی بیشتر توجه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید