رجحان ایران برابر عمان، کره جنوبی حریف شاگردان عرفان برای پنجمی آسیا

به گزارش مجله نماشو، تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برابر عمان به فزونی رسید تا برای کسب عنوان پنجم در ادامه این رقابت ها برابر کره جنوبی به میدان برود.

رجحان ایران برابر عمان، کره جنوبی حریف شاگردان عرفان برای پنجمی آسیا

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از ساعت 19:30 به وقت تهران تیم ملی هندبال کشورمان برابر عمان به میدان رفت که این دیدار در سرانجام با پیروزی 32 بر 27 تیم کشورمان سرانجام یافت.

نیمه نخست این دیدار با یک بازی نزدیک دنبال شد و عمانی ها در دقایقی از بازی اختلاف گل را به عدد 3 رساندند اما در نهایت این نیمه با تساوی 14 بر 14 به سرانجام رسید. در نیمه دوم شاگردان عرفان اسماعیلاجیج پیروز شدند با ایجاد اختلاف گل با عمان در سرانجام با پیروزی از زمین خارج شوند.

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه دوم مسابقات هندبال آسیا پس از بحرین و عربستان در رده سوم نهاده شد و عمان نیز در رده چهارم گروه اول قرار داشت.

در دیگر دیدار این رقابت ها نیز کره جنوبی 32 بر 23 امارات را شکست داد. کره جنوبی و ایران چهارشنبهٰ، 7 بهمن ماه از ساعت 17:30 برای کسب عنوان پنجمی این رقابت ها برابر هم به میدان خواهند رفت.

در ادامه مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از ساعت 15:30 به وقت تهران چین و سوریه برای کسب صندلی یازدهم برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با فزونی 31 بر 24 چین به سرانجام رسید.

فردا (سه شنبه) نیز در مرحله نیمه نهایی این مسابقات عربستان به مصاف قطر خواهد رفت و بحرین با ژاپن دیدار خواهد نمود.

در هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 فرانسه 11 تیم ایران، قطر، بحرین، عربستان، امارات، عمان، لبنان، کره جنوبی، ژاپن، سوریه و چین حضور داشتند. تیم ملی کشورمان مدال برنز دوره گذشته این رقابت ها را در کارنامه خود دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 544

به "رجحان ایران برابر عمان، کره جنوبی حریف شاگردان عرفان برای پنجمی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان ایران برابر عمان، کره جنوبی حریف شاگردان عرفان برای پنجمی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید