اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، گفت: بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال وبختیاری است.

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

وی گفت: باید از تمام ظرفیت های برای توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری بهره گیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اقتصاد مقامتی موجب رونق فراوری و اشتغال در استان می گردد، تاکید نمود: حمایت از بخش اقتصاد مقاومتی در این استان باید افزایش یابد.

80 درصد مصوبات ستاد برطرف موانع فراوری در چهارمحال وبختیاری اجرایی شد

وی ادامه داد: با کوشش های صورت گرفته مدیران و مسئولان استان، چهارمحال و بختیاری رتبه دوم کشور در حوزه اجرای مصوبات فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را کسب نموده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 105 مصوبه در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری تصویب شده است که تاکنون 80 مصوبه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از سرمایه گذاران در بخش فراوری و اقتصاد مقامتی این استان لازم است، اعلام کرد: ایجاد اشتغال با ورود بخش خصوصی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی محقق می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بخش گردشگری از مهمترین ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است که توسعه ان موجب توسعه سایر بخش ها می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2786

به "اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید