برای رونق صنعت گردشگری نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، بهرام سرمست ظهر پنج شنبه در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار گردید، گفت: بیشترین تأکید بر همکاری بخش خصوصی برای رونق صنعت گردشگری است و بخش خصوصی بازوان فکری و سهام خدمت ما هستند.

برای رونق صنعت گردشگری نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم

وی اضافه نمود: باید فعالان بخش خصوصی استان در عرصه های صنایع دستی، میراث فرهنگی و گرشگری منسجم تر شوند و نهادهای مدنی آن ها ساماندهی و به عنوان نمایندگانی از این بخش در جلسات شرکت و مسائل خود را جامع تر در اختیار مسئولان قرار دهند.

استاندار قم با بیان اینکه مسائل این بخش از زبان نماندگان آن ها شنیده و بعد از آنالیز پیگیری و برطرف خواهد شد، گفت: با توجه به سفر کوتاه آقای مونسان مسائل این بخش پیگیری و خود در اختیار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی قرار می دهم تا با همکاری بخش خصوصی و تغییر نگاه مدیران و هماهنگی بین بخشی صنعت گردشگری این استان بهبود و توسعه یابد.

سرمست با اشاره به محورها و پروژه هایی که از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی برای سال 98 تعریف شده است، گفت: برخی از پروژه ها اولویت استان قم در سال 98 نیست و مرتبط به سال های گذشته است باید با پیگیری معین گردد چرا مصوبات 3 سال گذشته اجرایی و یا با پیشرفت فیزیکی اندکی روبرو بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4803

به "برای رونق صنعت گردشگری نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رونق صنعت گردشگری نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید